اکثر طرح های خود را در میبد پایلوت کرده ایم/ همکاری خوب مردم، مسئولین و مخصوصاً آیت الله اعرافی مهمترین علت موفقیت طرح ها در میبد است + گزارش تصویری

مدیر کل بهزیستی استان یزد اظهار داشت: اگر در بسیاری از موارد توانستیم طرح های مختلفی را در میبد پایلوت کنیم به واسطه همکاری مردم و مسئولین میبد و در راس آنها آیت الله اعرافی امام جمعه محترم میبد بوده است.

به گزارش میبدما، دکتر جلیل عفتی در اختتامیه طرح اجتماع محور استانی “حس خوب زندگی” در میبد گفت: اگر بتوانیم در جامعه از نظرات همه مردم استفاده کنیم و در تمامی امور آنها را دخالت دهیم به نتایج بهتری نیز دست پیدا می کنیم.

وی با اشاره به “طرح اجتماع محور” اجرا شده با مشارکت کارشناسان بهزیستی استان یزد در میبد، بیان داشت: این طرح یکی از مواردی است که مردم یک شهرستان با کمکی که به کارشناسان بهزیستی می دهند، در رفع آسیب های محله ای و شهر خود پیش قدم شده و همکاری می کنند.

عفتی با بیان دغدغه ها و نگرانی های موجود در مورد تامین سلامت اجتماعی مردم، خاطر نشان کرد: در مسائل اقتصادی نیز به همین شیوه و با همکاری مردم می توان قدم های مثبت زیادی برداشت و مشکلات زیادی را بر طرف کرد.

وی تصریح کرد: با افتخار باید بگویم که اکثر طرح های پایلوت شده در استان یزد را در میبد آغاز کردیم که مانند طرح غربالگری ازدواج، میبد جزء سه شهری در کشور بود که این طرح را اجرا کرد و سپس در دیگر استان ها نیز اجرا شد.

مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به پایلوت شدن طرح دانشنامه ازدواج در میبد طی دو سال گذشته و شروع این طرح در استان یزد، گفت: اگر در بسیاری از موارد توانستیم طرح های مختلفی را در میبد پایلوت کنیم و در این زمینه موفق باشیم، به واسطه همکاری مردم و مسئولین میبد و در راس آنها آیت الله اعرافی امام جمعه محترم میبد بوده است.

در این مراسم مسئولین کارگروه های مختلف این طرح در نقاط مختلف میبد به ارائه چکیده ای از مشکلات و معضلات محلات پرداختند.

حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد و دکتر مهرداد احترامی از بهزیستی کشور از دیگر سخنرانان این مراسم بودند. در انتها نیز از فعالین این حوزه تجلیل به عمل آمد.