مصاحبه ظریف، به دشمن گرا داد/ قوه قضائیه و مجلس این قضیه را بطور جدی پیگیری کنند+ تصاویر

امام جمعه موقت میبد گفت: اظهارات ظریف درباره رقم پولشویی در ایران گرا دادن به دشمن بود.

به گزارش میبدما به نقل از میبد خبر، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر میبد ضمن گرامیداشت هفته وحدت بیان داشت: امروز مهمترین نیاز چه در داخل و چه در جهان اسلام موضوع وحدت است.

وی افزود: در شرایط کنونی جهان بهترین چیزی که می تواند در مقابل مستکبرین جوابگو باشد و مقاومت کند وحدت امت اسلام است. شیعه و سنی باید اختلافات را کنار گذاشته و چون ید واحده در مقابل دشمنان اسلام بایستند.

خطیب موقت جمعه میبد با اشاره به جنایت های بی شمار آل سعود و استکبار جهانی در یمن ابراز داشت: دنیا چشم خود را به این جنایت ها بسته است ولی مردم مظلوم یمن قریب به ۴ سال است که در مقابل این مستکبران ایستاده اند. متاسفانه سازمان های حقوق بشر فقط ادعا دارند و هیچ عکس العملی در مقابل این جنایت ها ندارند.

حجت الاسلام حسنی در خصوص شرایط کنونی جامعه بیان داشت: این روز ها به بهانه برگشت تحریم ها شاهد اظهارات سخیف، زشت و تند مقامات آمریکا هستیم به این دلیل که آمریکا فهمیده دولت و ملت ایران با وحدت و یکپارچگی بنا دارند این تحریم ها را به شدت بشکنند.

وی ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند قدرت آمریکا رو به افول است و ملت استوار ایران در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشان دادند که به رغم همه تحریم ها با مقاومت و وحدت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و این بار نیز سیلی محکمی به آمریکا خواهند زد. مسئولین نیز برای گذاران از این دوران باید با عزم جدی و تدبیر و بدون نگاه و امید به غرب و نظارت جدی بر اوضاع اقتصادی به نحوی که محرومین و مستضعفین زیر پا له نشوند، اقدام کنند.

امام جمعه موقت میبد ضمن قدردانی از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار داشت: این برخوردها باید تداوم داشته و قوه قضاییه با دانه درشت ها و کسانی که زمینه فساد را در جامعه بوجود می آورند برخورد جدی و قاطعانه داشته باشد و مسئولین بی کفایت را از صحنه کنار بزند.

حجت الاسلام حسنی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه اذعان داشت: اظهارات ظریف درباره رقم پولشویی در ایران گرا دادن به دشمن بود. مجلس و قوه قضاییه باید پیگیری کنند که اگر سخنان ظریف در مورد پولشویی درست است چرا وزیر خارجه تا کنون به مقامات نظارتی اطلاع رسانی نداشته تا با متخلفین برخورد شود و اگر اتهام به نظام زده است باید جوابگو باشد و حرف های خود را اصلاح کند. چرا وزیر خارجه که خودش در مذاکرات رکن بوده است به دشمن گرا دهد دیگر از دشمنان چه توقعی می رود، لذا ان شالله این مصاحبه از روی سهو و نسیان بوده و بیاید این مسئله را مطرح کرده و مسئولین نظارتی و قضایی روی این موضوع حتما حساس باشند.