گزارش تصویری از مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی میبد با حضور فرماندهی انتظامی استان یزد

محمد رضا میرحیدری گفت: امنیت بزرگترین نعمت خدا به مردم ما می باشد که خداوند به خاطر مقاومت و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان و ایثارگران به ما عطا فرموده است.

به گزارش میبدما؛ سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در صبحگاه نیروهای مسلح با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی همه جانبه دشمنان انقلاب جهت از بین بردن نظام اسلامی و محور مقاومت، اظهار داشت: این از خود گذشتگی به همراه دعای خیر مردم و خانواده های شهدا و جانبازان باعث شد که انقلاب اسلامی ایران الگویی برای دیگر ملت های منطقه شود و توجه آنها به این نقطه معطوف شود.

وی افزود: توجه به انقلاب اسلامی و اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب امروزه باعث شده برخی از این کشورها از یوغ جباران مسلط بر خود رهایی پیدا کنند و یا برای براندازی حکومت های طاغوت تلاش کنند.

وی با اشاره به حرکت های رو به جلوی مردم در کشورهایی مانند عراق، سوریه و افغانستان جهت بیرون راندن استکبار جهانی از کشورهایشان، گفت: این موضوع تحقق پیدا نمی کرد مگر با واسطه مقاومت و مجاهدت سپاهیان اسلام که هیمنه استکبار جهانی را در چشم مردم منطقه و دنیا در هم شکسته است.

سردار میر حیدری تاکید کرد: باید با اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و حمایت از دولت در جهت اهداف انقلاب، به تکلیف خود عمل کنیم.

وی با بیان این موضوع که نیروی انتظامی امروزه برای حفظ امنیت مردم عزیز ایران تمام تلاش خود را می کند، افزود: در شهرستان میبد نیز که شهری شهید پرور و زبانزد عام و خاص است، نیروی انتظامی با همکاری دیگر دستگاه ها در ارتقای امنیت و برقراری آرامش، فعالیت خوبی دارد.

محمد رضا میرحیدری با تاکید بر دانش محور شدن نیروی انتظامی و رسیدن به سطح دانش تخصصی پلیس، بیان داشت: بزرگترین هدف دشمنان انقلاب، ایجاد رخنه بین مردم و نظام می باشد که وظیفه ما این است که جلوی این فعالیت دشمن را با تمام توان سد کنیم.

در ادامه این مراسم نیز، شورای تامین شهرستان میبد با حضور سردار میرحیدری تشکیل جلسه داد.