رییس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی باید روش و منش خود را عوض کند

امام جمعه موقت میبد گفت: جواب‌ های کلیشه‌ ای رئیس جمهور در مجلس نمایندگان و افکار عمومی را قانع نکرد.

به گزارش میبدما به نقل از میبدخبر، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد، با اشاره به‌ جنایات روز افزون اعتلاف سعودی علیه مردم مظلوم و کودکان بی گناه یمن بیان داشت: متاسفانه در برابر این جنایت ها صدایی از مجامع بین المللی و سازمانهای مدافع حقوق بشر شنیده نمی شود و این لکه ننگی برای آنهاست.

وی با بیان اینکه جواب‌های کلیشه‌ای رئیس جمهور در مجلس نه نمایندگان و نه افکار عمومی را قانع کرد، اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم تذکرات جدی مقام معظم رهبری گرانی اجناس، رکود بازار، عدم اشتغال جوانان و اوضاع بهم ریخته اقتصادی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به اینکه ملت ایران از قوه قضاییه در برابر برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسدین اقتصادی حمایت می کند، ابراز داشت: رییس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی و گره گشایی از آن باید در مساله اقتصاد روش و منش خود را عوض کند و در این راه با دعوت از اقتصاد دانان دلسوز و ترمیم کابینه اقدامات لازم را صورت دهد.

خطیب موقت جمعه میبد با تاکید بر این موضوع که رییس جمهور نباید همه هزینه‌ها را بر مجلس تحمیل کند، اذعان داشت: دولت باید با توجه به رهنمودهای رهبری به اقتصاد مقاومتی رجوع کند و به داشته های داخلی تکیه کند و دل به مذاکرات با اروپا خوش نکند چرا که رهبری در دیدار اخیر با هئیت دولت فرمودند ما به هیچ وجه و در هیچ سطحی با دولتمردان امریکا مذاکره نمی‌کنیم.

حجت الاسلام حسنی در پایان به معضل عروس کشانی در سطح شهر میبد و ایجاد سر و صدای زیاد و مزاحمت برای مردم اشاره کرد و گفت: آزار دادن و اذیت کردن مردم حرام است و لذا خانواده‌ها این مسائل را رعایت کنند و شورای تامین و نیروی انتظامی نیز برنامه‌ریزی کنند که این مسایل از سطح شهر جمع شود.