پاسخ رییس اداره راه و شهرسازی میبد به مطالب تعدادی از مخالفان اقدامات اخیر اداره مذکور

متعاقب درج پاسخ تعدادی از مخالفان اقدامات اخیر رییس اداره راه و شهرسازی میبد، مهندس مصطفی اعتمادی با ارسال مطلبی نسبت به این مطالب واکنش نشان داد.

به گزارش میبدما؛ پاسخ رییس اداره راه و شهرسازی میبد به این شرح است:

این حقیر تمام تلاش خود را برای رفع مشکل مراجعین به این اداره از مسیر قانونی نموده و می نمایم و تاکید می کنم که قانون گرایی اولین وظیفه ما در مسیر فعالیت می باشد و برادرانه به عزیزان معترض توصیه می کنم که اگر ادعای حقی دارند به قانون احترام گذاشته و راه قانون را پیش گیرند.

همانطور که در مصاحبه صورت گرفته نیز اظهار داشتم دولتی شدن یک زمین بر اساس یک سیر قانونی است و اگر زمینی با طی این مسیر که این اداره فقط نقش تشکیل پرونده را دارد متعلق به بیت المال شد باید بگذاریم قانون برای حقوق بیت المال تصمیم بگیرد.

در مورد تصاویر درج شده نیز باید بگویم که اولا نقشه درج شده بر اساس مدارک موجود این اداره تا کنون به هیچ اداره و یا سازمان و شخصی ابلاغ نگردیده و به لحاظ حقوقی اعتباری ندارد.

ثانیا بابت دیگر تصاویر نیز این اداره در صورت مطالبه قانونی حاضر به توضیح و پاسخ بوده و می باشد. فقط بعنوان مثال دو مورد از تصاویر درج شده در سایت، مربوط به پلاکی است که رای غیر موات دارد و دولتی نیست. اما اخیرا فردی با داشتن مالکیت مشاعی بر روی این پلاک که دولتی نیست در حال تصرف زمینی در محدوده سند تک برگ دولت با پلاکی دیگر بود.

این حقیر بهیچوجه قصد ندارم بگویم ایشان سوء نیت داشته و انشاءالله ندانسته این کار را انجام داده است اما این اداره بابت این موضوع نیز ایشان را به پیگیری قانونی هدایت نموده و فقط یگان حفاظت این اداره با دستور دادستان محترم بر حسب وظیفه، مصالح تخلیه شده بر روی ملک بیت المال را از روی زمین بیرون برده و رفع تصرف نموده است.

در پایان از شهروندانی که واقعا احساس می کنند با اجرای مقررات صورت گرفته طبق ضوابط حقی از آنها تضییع گردیده عاجزانه تقاضا دارم که راه قانون را پیش گرفته و به حکم قانون در این خصوص تمکین نمایند همانگونه که اداره راه و شهرسازی میبد هم قطعا به حاکمیت قانون احترام خواهد گذاشت و بی کم و کاست آن را اجرا خواهد نمود.