گفتگوی مصطفی زارع با “میبدما” در مورد حواشی حضور ستارگان فوتبال ایران در میبد/ همراه با گزارش تصویری از آموزش فوتبال در آکادمی مهربد

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مهربد میبد گفت: حدود یک سال است که برای دعوت از ستارگان فوتبال ایران در حال رایزنی و برنامه ریزی هستیم.

مصطفی زارع مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مهربد میبد در گفتگو با “میبدما” اظهار داشت: این دیدار ان شاءالله در ۱۴ شهریور در ورزشگاه شهید چمران میبد و با حضور ۱۹ نفر از بازیکنان معروف سال های گذشته کشور همراه خواهد بود.

وی افزود: بازیکنانی مانند علی دائی، خداداد عزیزی، کریم باقری، حمید استیلی، نیکبخت واحدی، برومند، نکیسا، میناوند، جواد کاظمیان، رحمان رضایی و … از جمله فوتبالیست های پر افتخار کشور هستند که این تیم را همراهی می کنند.

مصطفی زارع با اشاره به شرایط خاص برگزاری این نوع بازی ها، ادامه داد: این بازی که برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردا است، برای اولین بار در استان یزد اتفاق می افتد و خاطره آن نیز می تواند سال های سال در ذهن مردم ما بماند.

وی، جذب اسپانسر جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه را از دیگر دغدغه های باشگاه مهربد عنوان، و تصریح کرد: این موضوع تنها به باشگاه مهربد مربوط نیست و جدا از بحث ورزش و فوتبال، برای میبد و مردم ما نیز می تواند یک فرصت بسیار خوب باشد.

زارع با اشاره به ظرفیت تقریبی ۵ هزار و پانصد نفری ورزشگاه چمران ادامه داد: برای آماده سازی ورزشگاه جهت این مسابقه شدیدا در حال پیگیری و فعالیت هستیم و امیدواریم که مسئولین نیز در این مسیر به ما کمک بیایند.

وی با بیان این موضوع که احتمالا برنامه ۹۰ نیز برای پوشش این مسابقه به میبد می آید، ابراز داشت: در این مدت گذشته تنها مسئولی که چندین بار پیگیر این موضوع شد، اقای حسین فلاح فرماندار میبد بود، و مسئولین دیگر متاسفانه کمک و حمایتی از ما نکردند.

مصطفی زارع گفت: این بازی و دیگر تلاش هایی که در راه ارتقای ورزش و مخصوصا ورزش پر طرفدار فوتبال انجام می گیرد، مطمئنا در بالاتر رفتن روحیه امید در مردم نقش خواهد داشت و نسلی که از این ورزشگاه ها و حیطه فعالیت های مفید ورزشی به جامعه تحویل داده می شود، مطمئنا نسلی پاک و موثر و انقلابی خواهد بود.

لازم به ذکر است که آکادمی فوتبال مهربد، دومین سال فعالیت خود را طی می کند و جزء برترین مدارس فوتبال استان یزد نیز می باشد، و ورزشگاه اختصاصی این اکادمی نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

در ادامه تصاویری از اموزش فوتبال در اکادمی مهربد را مشاهده می فرمایید: