ثبت ۶۹۸ ولادت از ابتدای سال در میبد/ “ابوالفضل” در صدر نام های پسران و “فاطمه” در صدر نام دختران متولد میبد

رئیس اداره ثبت واحوال شهرستان میبد گفت: از سال گذشته تا کنون ۲۲۷۰ نوزاد در این شهرستان متولد شده اند.

به گزارش میبدما؛ زارعی رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان میبد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بعد از مرکز استان شهرستان میبد بیشترین جمعیت را دارد و طبق آخرین آمار جمعیت شهرستان میبد تا پایان تیرماه ۱۰۳۱۳۳ نفر اعلام شده است.

زارعی با اشاره به اینکه جمعیت غیر بومی شهرستان میبد در طی پنج سال گذشته نزدیک به هفت هزار نفر است بیان داشت: در سال گذشته ۲۲۷۰ مورد ثبت ولادت صورت گرفته که ۱۱۰۹ مورد دختر و ۱۱۶۱ پسر متولد شده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته ۳۹۵ نفر فوت کرده اند که ۲۲۱ نفر مرد و ۱۷۴ نفر زن بوده اند که نسبت به سال ۹۵ سه درصد افزایش داشته است و همچنین در سال گذشته ۵۸۵ مورد ازدواج صورت گرفته که نسبت با سال ۹۵ پنج درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در میبد ۸۵ مورد طلاق صورت گرفته است گفت: تا پایان تیرماه سال جاری ۴۸۵۱۱ کارت ملی جدید صادر شده که ۱۴۹۷۶ نفر دیگر در نوبت هستند.

رئیس اداره ثبت واحوال شهرستان میبد با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹۱۱۴ جلد شناسنامه جدید صادر شده است گفت: نام‌های مورد شهروندان میبد در پسران به ترتیب ابوالفضل، امیر علی، امیرعباس، امیرحسین وعلیرضا ودر دختران به ترتیب فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه است.

زارعی در پایان به آمار چهار ماهه اول سال جاری اشاره کرد وگفت: در چهار ماهه اول سال جاری ۶۹۸ مورد ولادت ۱۳۹ مورد وفات ۱۷۷ مورد ازدواج و ۲۴ مورد طلاق درشهرستان میبد صورت گرفته است.