کشتی‌گیران نونهال میبدی در مسابقات تدارکاتی مازندران نائب قهرمان شدند

تیم کشتی نونهالان شهیدیه در مسابقات تدارکاتی مازندران که روز چهارشنبه برگزار شد، نائب قهرمانی شد.

به گزارش میبدما؛ وهب مرتضایی مربی تیم کشتی نونهالان شهیدیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تدارکاتی که در مازندران برگزار شد، با حضور ۲۰ نفر از کشتی گیران نونهال و بزرگسال حضور یافتیم.

وی با اشاره به این موضوع که سه تیم مازندرانی و یک تیم از کیش در این مسابقات شرکت کردند، ادامه داد: با امکاناتی ضعیفی که داریم متاسفانه نمی توانیم آن طور که می خواهیم نتیجه بگیریم، به عنوان مثال تیم کیش در این مسابقات ۲۰ روز اردو زد و با بهترین پشتیبانی آن را پشت سر گذاشت، ولی اردوی تیم میبد با هزینه شخصی بازیکنان و در طی ۵ روز برگزار شد.

مرتضایی با اشاره به روند فعالیت تیم کشتی میبد، ابراز کرد: روز یکشنبه سوم تیرماه در مسابقات انتخابی آموزشگاه های استانی برای مسابقات کشوری لرستان شرکت می کنیم و در روز جمعه نیز در مسابقات انتخابی سازمان ورزش و جوانان برای مسابقات کشوری کرمانشاه حضور می یابیم.

این مربی کشتی میبدی تصریح کرد: به هر حال پیشرفت خوبی داشتیم، در سال گذشته در همین مسابقات با همین تعداد تیم شرکت کردیم که مقام سوم را کسب کردیم ولی در این مسابقات حتی با بالاتر امدن کیفیت بازی حریفان، بازی بهتری را ارائه دادیم و در نتیجه نائب قهرمان شدیم.

وهب مرتضایی با بیان این موضوع که چندین نفر از بچه های کشتی گیر ما به سطوح کشوری رسیده اند، گفت: امیدوارم مسئولین و دست اندرکاران امر ورزش، با کمک و حمایت خود، تقویت شدن بحث ورزش کشتی را جدی بگیرند و این ظرفیت بسیار خوب را فراموش نکنند.