مراسم تودیع و معارفه ریاست دادگستری میبد برگزار شد/ تصاویر

مراسم تودیع و معارفه روئسای سابق و جدید دادگستری شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ در این مراسم که با حضور رئیس دادگستری استان یزد و مسئولین اداری، نظامی و انتظامی شهرستان میبد برگزار شد، از زحمات دکتر حسین دهقانی تقدیر و علیرضا حسین‌بیگی به عنوان رئیس دادگستری میبد معرفی شد.

دکتر حسین دهقانی در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری میبد در چند سال گذشته، همه موفقیت های کسب شده را، حاصل تلاش جمعی و همکاری مجموعه های اداری مرتبط با دادگستری دانست و با اشاره به شناختی که از توانایی های رئیس جدید دادگستری در سابقه همکاری با خود داشت، ابراز امیدواری کرد با مدیریت جهادی و علمی آقای حسین‌بیگی حرکت رو به جلوی دادگستری سرعت بیشتری نیز می گیرد.

وی در انتها با اشاره به نخبگانی چون دکتر اسلامی ندوشن؛ وی را از نقاط قوت شهرستان میبد دانست و از مجموعه های دست‌اندرکار خواست با تجلیل و بزرگداشت شخصیتی چون دکتر اسلامی که دارای دکترای حقوق نیز هستند، ایشان را مورد تقدیر قرار دهند.

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت میبد، محمد رضا حبیبی رئیس دادگستری استان یزد، حسین فلاح فرماندار میبد، حجت الاسلام آقایی رئیس شورای شهر و حسین‌بیگی رئیس جدید دادگستری میبد به ایراد سخنرانی پرداختند.

تفویض حکم های صادره از آیت الله صادق املی لاریجانی ریاست قوه قضاییه کشور به دکتر حسین دهقانی و علیرضا حسین‌بیگی و تقدیم هدایا در انتهای این جلسه صورت گرفت؛ که دکتر حسین دهقانی هدایای خود را به واحد میانجیگری دادگستری و انجمن حمایت از خانواده شهرستان میبد تقدیم کرد.