فعال حوزه رسانه‌ای میبد دار فانی را وداع گفت + پیام های تسلیت

سید سعید آبیاری، از فعالین حوزه رسانه میبد، شب گذشته بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش میبدما؛ سید سعید آبیاری، از فعالین و اصحاب رسانه میبد که سابقه فعالیت با سایت میبدنیوز و نشریه میبد را داشت، شب گذشته و در اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

شبکه مجازی میبدما، درگذشت مرحوم آبیاری را به خانواده، دوستان و اصحاب رسانه میبد تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب می‌کند.

 

پیام تسلیت محمود اسدزاده شهردار میبد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
سید سعید آبیاری شیفته دنیای خاکی نبود، او شیفته عمران و آبادانی شهرش بود، او میدانست اگر در عبور از این گذرگاه دنیا به همنوعان خود خدمت نکند سهمی از زندگی جاوید را نخواهد داشت، او امروز دیگر در بین ما نیست چون براحتی از یک رود باریک و تاریک به دریای بزرگ و ابدی پیوست و راستی چگونه و چه آسان با شستشوی جان در نهر پاک رمضان پاداش عید فطر خود را از خالق هستی ستاند و مطمئنم گرچه او از میان ما رفت لیکن هدف و مقصد والای او در دلسوزی و اطلاع رسانی به مردم و خدمت به همنوعان در عمران و آبادانی شهرش همواره و همیشه در میان ما سبز و ماندگار خواهد.
روحش شاد و یادش گرامی باد
محمود اسدزاده فیروزآبادی
شهردار میبد

 

پیام تسلیت حجت الله خلیلی رئیس اداره “صمت” میبد

سعید جان که از سلالهُ سادات بودی و ما را تنها گذاشتی.
سید بزرگواری که خوش مشرب بودن جزو ذات وجودیِ تو بود.
سید بزرگواری که بی غل و غش و بدون ادعا با همان نگاه ساده، شوخ طبع  و مهربان، اما دلسوز نسبت به شهر که تعصب درآن موج می زد،  ما را به ایندهُ شهرمان امیدوار  می کردی و افتخارمان این بود که افرادی چون تو در همهُ صحنه های شادی و غم حضور دارند.
سید عزیزی که با همان گوشی همیشگی و همراه که الان بی همراه شد، همه چیز رابه تصویر می کشیدی.
چه شد که ما را تنها گذاشتی؟!
تصور این که در مراسمهاجای خالی تو را حس کنیم دشوار است.
اما چه کنیم که روش دنیا این است.
وتنهاخوبی هاست که به جا می ماند که تو نمونه ای از آن بودی.
خدایت رحمت کند.
حجت الله خلیلی

 

پیام تسلیت حسین فلاح فرماندارمیبد

سید سعید آبیاری علیرغم اینکه به عرصه خبر به‌عنوان شغل نگاهی نداشت؛ ذوب در ثبت اطلاعات و اخبار شهر درزمینهٔ های مختلف بود و رصد مسائل و مشکلات شهر و انعکاس عکس‌های به‌یادماندنی از جلسات و ایام شعبان، رمضان و محرم بود که این تلاش‌های وی هرگز از یاد میبدی‌ها نخواهد رفت.

این‌جانب خبر حزن‌انگیز و نابهنگام درگذشت این فعال رسانه مجازی را به اصحاب رسانه و خانواده وی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن سفرکرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می‌دارم. روحش شاد و یادش گرامی

 

پیام تسلیت محمدجواد احمدی بخشدار مرکزی میبد

گل دیگری از باغ اصحاب رسانهٔ دیارمان به خاموشی گرایید، او که متانت و وقارش زبانزد دوستان و همکارانش بود.

ضایعه درگذشت مرحوم سید سعید آبیاری از خبرنگاران سخت‌کوش، دلسوز و پرتلاش شهرستان، اصحاب فرهنگ و جامعه رسانه‌ای میبد را عزادار نمود.

این‌جانب درگذشت دوست و آشنای دیرین سید سعید آبیاری را خدمت دوستداران و محبین ایشان، اصحاب رسانه و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن سید بزرگوار رحمت واسعه و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت دارم.

 

پیام تسلیت مشترک؛ دکتر ناصر آقایی، سرپرست؛ و ذبیح الله برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر مصیبت درگذشت مرحوم سید سعید آبیاری یکی از چهره های پرتلاش خبر و رسانه شهرستان میبد را به همسر و فرزندان داغدار و دوستان خبرنگار و فعالین عرصه رسانه های شهرستان میبد تسلیت می گوئیم.
ایشان یکی از فعالین بی ادعا و تلاشگر عرصه رسانه های شهرستان میبد بود و همکاری صادقانه ای با بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در تولید محتوا و انتشار خبر داشت.
ضمن ابراز همدردی با خانواده و دوستان رسانه ای ایشان از درگاه خداوند برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبائی را مسئلت داریم.

 

پیام تسلیت دفتر امام جمعه میبد

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آقای سید علی ( سعید ) آبیاری که در کارهای فرهنگی اجتماعی فعال بودند موجب تأسف و تأثر گردید .

ضمن عرض تسلیت به همه بازماندگان و بستگان ، برای آنمرحوم علو درجات و برای داغدیدگان صبر و اجر مسألت داریم.

دفتر امام جمعه میبد