عکس/ رسیدگی و کمک به محرومین و مددجویان میبدی توسط بهزیستی و بسیج سازندگی

طرح ضیافت الهی مهر رمضان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان توسط بهزیستی میبد در حال اجرا می باشد.

به گزارش میبدما؛ همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت مهر رمضان، سبد کلا به ارزش ۱۷۰میلیون ریال به مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی میبد تحویل گردید.
این طرح همه ساله در ماه مبارک رمضان با هدف دیدار با مددجویان، آشنایی مدیران دستگاههای اجرایی با فعالیتهای بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و توانخواهان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها اجرا می شود.

امسال نیز با همکاری و مساعدت خیرین سبد کلا به ارزش ۱۷۰میلیون ریال در قالب مواد غذایی شامل روغن، برنج، حبوبات، گوشت و … در طی بازدید همراه با مسئولین شهرستان، به تعدادی از خانواده های تحت پوشش تحویل گردید.
لازم به ذکر است، مسئولین بسیج سازندگی نیز در این بازدید نسبت به شرایط زندگی این محرومین در جریان قرار گرفتند تا در قالب اردوهای جهادی نسبت به مرمت و بازسازی منازل مسکونی آنها اقدام کنند.
مردم و خیرین بزرگوار میبدی نیز می توانند جهت مشارکت با بهزیستی، کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی ویژه هدایای خاص واریز؛ و یا جهت مشارکت با بسیج سازندگی میبد جهت اهدای کمک های نقدی به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۱۰۵۳۷۷۹۹ و یا جهت تمایل به شرکت در اردوهای جهادی برای ساخت و مرمت منازل محرومین عبارت “من جهادی ام” را به سامانه ۶۶۰۰۰۳۵۵۸۰ ارسال و یا با شماره ۳۲۳۵۸۶۹۶  تماس حاصل فرمایند.