آیت الله اعرافی: باید خدا را به خاطر این همبستگی و هم افزایی انقلابی شاکر باشیم+ تصاویر

اعضای هیئت امنا، شورای مرکزی و مجمع عمومی جبهه فرهنگی میبد با آیت الله اعرافی دیدار کردند.

به گزارش میبدما؛ آیت الله اعرافی در این دیدار با اشاره به صحبت ها و گفتگوهای صورت گرفته در جلسات قبل، گفت: این جلسه بیشتر برای تحسین و تقدیر این همبستگی و هم افزایی انقلابی می باشد که همه ما باید بر این نعمت شاکر باشیم.

وی با بیان نکاتی چند از مسائل اخلاقی، افزود: این تشکل و اجتماع حرکتی مبارک و ذی قیمت است که هم باید عمق پیدا کند و هم توسعه و باید به اینها نگاه ویژه داشته باشید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: در این مسیر ممکن است خطرات زیادی باشد که باید مرتب کنترل کنید، که از جمله آنها “عجب سازمانی” و “رفتن در لاک خود و داشتن تعصب سازمانی” می باشد و باید فعالیت هایی که در مقابل انقلاب صورت نمی گیرد، با نگاهی وسیع مورد توجه شما قرار گیرند.

وی با اشاره به کارهای خوبی مانند رفتن به سمت فعالیت اجتماعی در حوزه مهمان شهر میبد، و ورود درست جدا از مباحث مذهبی به این نقطه از میبد، اظهار داشت: در این حوزه شیعه و سنی نداریم و همه فرزندان اسلامند و برای همه جای کار هست، و این کارهای خیری که انجام می دهید، هر چه گسترش دهید ارزشمند است.

مدیر حوزه های علمیه کشور، با بیان این نکته که ارتباط گیری جبهه فرهنگی با حوزه های خیری کار خوبی است که باید گسترش یابد، خاطرنشان کرد: تعامل سازنده با نهادها و اداراتی که کار خوب انجام می دهند، داشتیه باشید و بسیار خوب است که افرادی مانند آقای دهقانی رئیس دادگستری، که مدیرانی انقلابی هستند مورد تجلیل و تشویق قرار گیرند.

آیت الله اعرافی گفت: در بخش بانوان نیز کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که برخی از آنها ممتاز است و در گزارش های بیان شده نیز تعدادی از آنها آورده نشد که جا دارد از انها هم تشکر ویژه انجام دهیم.

گفتنی است جلسه جبهه فرهنگی میبد با حضور هیئت امنا، اعضای شورای مرکزی و اعضای مجمع عمومی با امام جمعه میبد، همراه با نماز و افطار در بیت ایت الله اعرافی شروع شد، که گزارش دهی نماینده های مجموعه های فعال در جبهه فرهنگی انقلاب و ارائه تصویری ساختار جبهه فرهنگی از برنامه های این جلسه بود.