درس برجام، تکیه بر توان و قدرت داخلی است/ مسئولان به فکر حل مشکلات اقتصادی کشور باشند

امام جمعه موقت میبد با اشاره به این که ملت ما ۴۰ سال است پای نظام و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، گفت: دولتمردان به توان داخلی و حل مشکلات اقتصادی مردم بپردازند.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به ایام پایانی ماه شعبان، روزهای باقیمانده از این ماه را فرصتی برای استفاده از برکات ماه شعبان و آماده شدن مومنان برای ورود به ماه مبارک رمضان بهره‌گیری از فیوضات شهرالله برشمرد.

وی در ادامه به سالروز فتوای تاریخی و مهم میرزای شیرازی اشاره کرد و افزود: از زمانی که آن عالم مجاهد با فتوای یک خطی و بسیار تأثیرگذار علیه استعمارگران برخاست، دشمن متوجه جایگاه مراجع و علمای در بین مردم شد و از آن زمان تا امروز به شیوه‌های گوناگون سعی دارد به این جایگاه مهم لطمه وارد کند.

حسنی، با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و مسلمین برای تضعیف اسلام وارد میدان شده‌اند، گفت: بحمدلله ملت‌های مسلمان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند و نمونه آن پیروزی جبهه مقاومت خصوصا پیروزی جریان حزب‌الله در انتخابات اخیر لبنان است.

خطیب جمعه موقت میبد در ادامه به موضوع مهم برجام پرداخت و گفت: رهبری فرموده بودند که دشمن قابل اعتماد نیست و نباید به او اعتماد کرد. دولتمردان امروز باید متوجه باشند که به کشورهای اروپایی نیز نمی‌توان اعتماد کرد.

وی با اشاره به عهدشکنی دشمن در پیمان خود تصریح کرد: ملت ما ۴۰ سال است که پای نظام و جمهوری اسلامی ایستاده اند و هرگونه فتنه و کینه توزی دشمن را دفع خواهند کرد.

امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: برای همه خصوصا جوانان و کسانی که دوران انقلاب و جنگ را درک نکرده‌اند، ثابت شد که دشمن قابل اعتماد نیست و فقط به منافع خود می‌اندیشد، لذا مسئولان ما نیز باید بر توان داخل و حل مسائل و مشکلات اقتصادی مردم تکیه کنند.

گفتنی است نمازگزاران میبدی پس از اقامه نماز در اعتراض به سیاست‌های آمریکا و خروج رییس جمهور این کشور از برجام راهپیمایی کردند.