شهرستان میبد در لیگ دسته دو فوتسال کشور صاحب تیم می شود/ تصاویر

اولین نشست رسمی اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی تیم ورزشی صنایع میبد در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ حسین فلاح فرماندار میبد در این جلسه که جهت شروع فعالیت یک تیم فوتسال از میبد در لیگ دسته دو کشوری برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه ورزش شهرستان، اظهار داشت: تکمیل چند سالن ورزشی مناسب و ترمیم برخی از سالن های موجود، از برنامه های سال جاری در امر ورزش شهرستان می باشد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته از طرف فعالین این بخش افزود: باید از افرادی مانند آقای مصطفی زارع از مجموعه مهربد میبد به خاطر فعالیت هایشان تشکر کنیم و امیدواریم به زودی نیز مجموعه ورزشی در دست ساخت ایشان، تکمیل و افتتاح شود.

فلاح با بیان این موضوع که سال جاری در محور ورزش حرکت های خوبی صورت خواهد گرفت، بیان داشت: با جلساتی که داشتیم قرار شد ظرفیت خوب فوتسال میبد را در قالب یک تیم کشوری در لیگ دسته دو به کار بگیریم تا ورزش میبد نیز در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی ادامه داد: البته شروع کار ما فعلا با فوتسال و ظرفیت تقریبا مهیای آن است و رشته های دیگر ورزشی نیز می توانند کم کم در این مسیر ورود خوبی داشته باشند.

حسین فلاح گفت: این تیم باید جدا از مباحث محله ای بودن و وابسته بودن به گروه و دسته و سازمانی، فقط برای میبد و مردم آن باشد.

عرفان کریم بیکی: امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد

عرفان کریم بیکی موسس تیم ورزشی صنایع میبد نیز در ادامه این جلسه با ابراز امیدواری برای ادامه داشتن این حرکت خوب و مثبت، گفت: امیدواریم بتوانیم برای این تیم که با مشارکت بخش صنعت، مدیران و فعالین ورزشی شهرستان میبد راه اندازی شده است، سهمیه ای در لیگ دسته دو کشور بگیریم.

وی با اشاره به بومی بودن توان این تیم و استفاده حداکثری از بازیکنان میبدی، بیان داشت: اعضای هیئت مدیره تیم فوتسال صنایع میبد را، آقایان سید عباس امامی، ابوالفضل برزگری، محسن موحدی فر، علی محمد شیخی، مصطفی زارع و علیرضا ازادمنش، با مدیریت داخلی علی محمد ملاصادقی بر عهده دارند.

علیرضا ازادمنش: باید احساسات ورزشی مردم را با تبلیغات تحریک کرد

علیرضا آزادمنش، عضو شورای شهر میبد و از اعضای هیئت مدیره تیم صنایع، نیز با اشاره به بودجه ای که شهرداری و شورای شهر می تواند در این امر مهم خرج کند، اظهار داشت: مقوله ای که در ورزش میبد متاسفانه به آن پرداخت نمی شود، “رسانه ورزشی” مفید و موثر است که می تواند به امر تبلیغات ورزشی و ایجاد احساسات ورزشی خوب کمک شایانی کند.

وی با بیان این نکته که تبلیغات ورزشی باید جدی گرفته شود، ادامه داد: باید در این امر مهم انتقاد پذیر باشیم و با استقبال از نقدها، به هر چه بهتر شدن امر ورزش کمک کنیم.

ازادمنش با اشاره به نیاز تیم ورزشی به یک روابط عمومی قوی، ابراز داشت: باید با مشخص کردن منابع مالی تیم، و بستن سال مالی برای آن، یک هدف گذاری کلان برای آن تعریف و برنامه ریزی شود.