تیم شهید بابایی میبد، پنجمین تیم شایسته تقدیر مسابقات ملی هوافضای کشور شد/ تصاویر

جواد غلامزاده اظهار داشت: تیم شهید بابایی از میبد، پنجمین تیم شایسته تقدیر در دهمین دوره از مسابقات ملی هوافضای کشور شد.

مسئول پایگاه بسیج علمی قمر بنی هاشم(ع) شهیدیه در گفتگو با خبرنگار میبدما گفت: در دهمین دوره از مسابقات ملی هوافضا که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، ۱۶۰ تیم با بیش از ۶۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور حضور داشتند.

جواد غلامزاده افزود: در این دوره از مسابقات که با هدف ار تقاء سطح علمی و توسعه دانش هوا فضا برگزار می شود، با دو تیم در بخش موشک آبی، دو تیم در بخش گلایدر و یک تیم در بخش هاورکرافت شرکت کردیم.

وی بیان داشت: تیم شهید عباس بابایی در بخش لیگ هاورکرافت شامل محمد امین کارگر، حسین خواجه، علیرضا علیزاده، محمد صالح علیزاده، وحید غالبی، محسن علیزاده به عنوان تیم شایسته تقدیر معرفی شد.

غلامزاده با اشاره به فعالیت های شبانه روزی بچه های میبدی قبل از مسابقات برای رسیدن به آمادگی مناسب، ادامه داد: همزمان با حضور این ۵ تیم در مسابقات هوافضا، یک تیم از نوجوانان نخبه بسیجی نیز در سومین جشنواره ملی دانش آموزی در دانشگاه تهران و در مسابقات ماراتن برنامه نویسی شرکت و از بین ۳۵ تیم رتبه دهم را کسب کرد.

وی شروع فعالیت این تیم را از سال ۹۶ اعلام و ابراز داشت: در همان سال جهت تعمیق دید و فهم دانش آموزان دست به ساخت وسایل و کاردستی هایی زده شد که مسائل علمی را در بر می گرفت که نتیجه آن شرکت در نهمین دوره مسابقات هوافضای کشور شد.

جواد غلامزاده در انتها با بیان این نکته که این دستاورد ها هنوز آغاز فعالیت بچه های میبدی در این محور می باشد، گفت: لازم است از فرماندهی محترم سپاه میبد، جانشین فرماندهی، فرمانده پادگان نبی اکرم(ص)، مربیان زحمتکش پایگاه بسیج قمربنی هاشم(ع) من جمله، سید جواد امامی، غلامرضا کارگر و محمد صادق دهقانی و همچنین از مسئول بنیاد طلوع کوثر اقای علی دهقانی تشکر ویژه ای به عمل آورم.