“مدینه العلم” با استفاده از کادر عالی راه اندازی شد/ سرویس های مدرسه برای بچه ها رایگان می باشد

حجت الاسلام منصور جعفری گفت: دبستان غیر انتفاعی مدینه العلم ویژه پسران و با مجوز رسمی از آموزش و پرورش، ثبت نام در پایه اول ابتدایی را آغاز کرده است.

مسئول این مدرسه در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: این مدرسه با رویکرد قرآن و عترت و فعلا با ثبت نام در کلاس اول راه اندازی شده و می تواند پایه های اول تا ششم را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: مواد درسی دانش آموزان مدرسه با دیگر مدارس تفاوتی ندارد و تنها در موارد اخلاقی و رفتاری با وجود کادری بسیار عالی، با مدیریت آقای قاسمی کار فرهنگی بیشتری صورت می گیرد.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: مربیان این مدرسه با دقت انتخاب شده اند و البته قبلا نیز به تایید اموزش و پرورش می رسند.

وی ادامه داد: سرویس های مدینه العلم برای بچه ها رایگان می باشد و سوای از مباحث درسی در ساعات فوق برنامه مسائل فرهنگی، اردوئی و ورزشی را پی خواهیم گرفت.

حجت الاسلام منصور جعفری با اشاره به این موضوع که با مربیان خوب و کار برنامه ریزی شده درصدد تربیت بچه هایی با نشاط و توانمند هستیم، گفت: مبنای کار مدرسه بر این است که با توجه به مسایل علمی و اموزشی، به مبحث اخلاقی و تربیتی و اعتقادی فرزندانمان نیز توجه ویژه صورت گیرد و والدین بچه ها نیز مسلما در این راه ما را حمایت می کنند.

گفتنی است مخاطبین گرامی برای گرفتن اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس میبد، میدان شهرداری، خیابان رشیدالدین، کوچه جنب شهرداری (سپهر یک) مراجعه و یا با شماره ۳۲۳۵۱۶۶۷ و یا ۰۹۱۳۵۵۹۲۶۴۸ تماس حاصل فرمایند.