افتخار آفرینی حانیه سادات دهقانی در هشتمین دوره از مسابقات کشوری “ایران مجری”

هشتمین دوره مسابقات ایران مجری با افتخار آفرینی حانیه سادات دهقانی از میبد همراه بود.

به گزارش میبدما؛ هشتمین دوره مسابقات ایران مجری که در این دوره به احترام حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد، با کسب رتبه دوم توسط حانیه سادات دهقانی در بخش رقابتی پایتخت فرهنگی جهان اسلام با موضوع مشهد مقدس همراه بود.

حانیه سادات دهقانی با اجرایی دقیق و زیبا با محوریت “گفتگوی یک زائر یزدی با امام رضا(ع)” توانست در بین ۷۰ نفر از رقابت کنندگان از سراسر کشور که چهره های شناخته شده مجری گری نیز در میان آنها دیده می شد، مقام دوم را کسب کند.

دختر نوجوان میبدی که در قالب گروه “ترنم نور ثقلین میبد” و با مربیگری خانم دهقانی، در این دوره از مسابقات که طی سه روز و بین صدها شرکت کننده برگزار شد، در بخش “نوجوان و نونهال” این مسابقات نیز موفق به کسب مقام سوم شد.

مسابقات این دوره ایران مجری که در بخش های ۱۰ مجری برتر ایران، مسابقه عمومی مجریان ایران، مجریان نوکار یک ساله، بخش بداهه، قسمت خوانندگان صحنه اعم از پاپ و سنتی خوان، خندانندگان صحنه و طنز و مجریان حوزه کودک، و نوجوان و نونهال برگزار شد، بخش ویژه ای تحت عنوان بخش رقابتی پایتخت فرهنگی جهان اسلام با موضوع مشهد مقدس داشت که از جمله رقابتی ترین بخش های مسابقات نیز شد.

گفتنی است، خانم زهرا دهقانی دیگر عضو این گروه نیز در بخش مجریگری با موضوع “شهید شوشتری” شرکت کرد که هنوز نتایج این بخش اعلام نشده است.

“شبکه مجازی میبدما” این موفقیت را به اعضای گروه قرانی ترنم نور ثقلین تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت در مراحل پیش رو را دارد.