گزارش تصویری از حضور ابراهیم حاتمی کیا در اکران مردمی فیلم به وقت شام در سینما نگار شهیدیه

با همت و همکاری جبهه فرهنگی انقلاب میبد و سینما نگار شهیدیه، فیلم “به وقت شام” با حضور ابراهیم حاتمی کیا در میبد اکران مردمی شد.

به گزارش میبدما؛ مراسم تجلیل و تقدیر از کارگردان انقلابی سینمای ایران و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر، امروز عصر قبل از اکران عمومی فیلم “به وقت شام” برگزار شد.

ابراهیم حاتمی کیا در این مراسم با بیان صحبت هایی کوتاه گفت: هدف از ساخت این فیلم فهماندن فداکاریهای مدافعان حرم است به کسانی که به این رشادت ها ایمان ندارند.

وی عنوان کرد: خدا را شاکرم که فرزندان شهدای مدافع حرم بعد از دیدن این فیلم، احساس کردند که پدرشان به چه غول هایی جنگیده و چهقهرمان بزرگی بوده است.

حاتمی کیا در انتها با اشاره به ساخت این فیلم در مدت یکسال در حالی که زمان تخمینی ان دو سال بود، گفت: با تماشای فیلم، هر جا دلتان لرزید حتما من را یاد کنید و همچنین برای عاقبت بخیری و ثابت قدم ماندنم در این راه نیز دعا کنید.

در انتهای سخنان این کارگردان بزرگ سینمای ایران، با حضور پدر شهید ذوالفقاری، مادر شهید احمد غفوری و احمدی جانباز میبدی مدافع حرم حضرت زینب(س) از وی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.