دوره آموزش تخصصی فیلمسازی در میبد در حال برگزاری است/ گزارش تصویری

دوره آموزش تخصصی فیلمسازی با حضور ۲۶ نفر از هنرمندان میبدی و اردکانی، در حال برگزاری است.

ناصر دهقانی مسئول برپایی این دوره، در گفتگو با خبرنگار میبدما با بیان این خبر، اظهار داشت: این دوره آموزشی جهت بالا بردن سطح آگاهی تصویربرداران میبدی و اردکانی برگزار می شود.

وی افزود: در میبد تمام ابزار مورد نیاز جهت ساخت یک سریال یا فیلم سینمایی موجود می باشد اما از مشکلات ما این است که متخصصینی که در این زمینه فعالیت کنند، کم داریم.

دهقانی هدف از تشکیل این دوره آموزشی را جبران این نقیصه بیان و تصریح کرد:تشکیل این کلاس های آموزشی با کمترین هزینه به این جهت بود که علاقمندان فیلم سازی بتوانند بدون دغدغه های مالی، ثبت نام و استعداد خود را به منصه ظهور برسانند.

وی عنوان کرد: در این دوره تخصصی وسایلی همچون کرین، پروژیپ، اسلایدر، نورپردازی، صدابرداری، دوربین اسمو، دوربین گوپرو، هلی شات، مت باکس، رونین ام ایکس و انواع پایه ها توسط استاد علیرضا دباغی نژآد در ۸ جلسه سه ساعته آموزش داده می شود.

دهقانی افزود : در این دوره آموزشی از تجربه های اساتید بنام میبدی و استان یزد همچون امیر حاجی ده آبادی، سید ناصر امامی میبدی، عبدالرحیم آقایی میبدی استفاده و بهره های فراوانی می بریم.
وی با بیان این نکته که این حرکت اول کار ما و ابتدای حرکتی بلندمدت است، ادامه داد: در ادامه گفت: تصمیم داریم بعد از این دوره آموزشی برای اولین بار در میبد دوره آموزشی تخصصی فیلمبرداری با دوربین های عکاسی اس ال آر را برگزار نماییم.
گفتنی است این دوره آموزشی به همت دفتر فنی تولید فیلم و برنامه های تلویزیونی ایساتیس میبد و با همکاری استودیو عکس و فیلم چشم رنگی شهرستان میبد در حال برگزاری است.