در همایش استانی مشترک بین یزد و کرمان، ۴ مقاله از بین ۳۸ مقاله، رتبه برتر را کسب کرده اند/ همراه با تصاویر

بخش استانی یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با محوریت قرآن و استکبار ستیزی در دانشکده علوم قرانی میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ دبیر استانی همایش بین المللی پژوهش های قرآنی، اظهار داشت: یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با محوریت قرآن و استکبار ستیزی، ۲۹ و ۳۰ فروردین در استان قم برگزار می شود.

دکتر مجتبی محمدی مزرعه شاهی گفت: در مجموع ۱۱۱۵ مقاله به همایش بین المللی قران ارسال شده که از این تعداد، ۹۸۵ مقاله داخلی و ۱۳۰ مقاله خارجی از ۱۵ کشور می باشد.

وی بیان داشت: این همایش در ۱۵ استان دبیرخانه استانی تشکیل داده که دبیرخانه استان یزد و استان کرمان به صورت مشترک و در دانشکده علوم قرانی میبد واقع شده است.

دکتر مزرعه شاهی ادامه داد: ۳۸ مقاله از دو استان یزد و کرمان به این دبیرخانه ارسال شده، که مورد ارزیابی و داوری اساتید دانشکده علوم قرآنی میبد قرار گرفته و از این تعداد ۲۵ مقاله مردود، ۸ مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات پذیرش شده و ۴ مقاله به عنوان مقاله برتر پذیرفته شده است.

وی افزود: ۴ مقاله برتر این همایش، مقاله “تعطیل ناپذیری و انعطاف پذیری تاکتیکی در مبارزه با استکبار” نوشته دکتر خواجه پور و دکتر زارع بیدکی، مقاله “صهیونیسم ستیزی در اشعار ابراهیم طوقان و قیصر امین پور با تکیه بر ایات قران” توسط خانم بارانی و اقای دکتر دهقان از کرمان، مقاله “اهداف استکبار ستیزی در اسلام با تاکید بر سیره پیامبر(ص)” توسط دکتر طالبی و خانم موسوی و مقاله “استکبار ستیزی در سیره امام موسی کاظم(ع)” نوشته آقای حبیبیان، خانم قصابیان و خانم موسوی می باشد.

گفتنی است در ادامه این همایش، نویسندگان مقالات برتر توضیحاتی در مورد مقاله خود ارائه دادند و در انتها نیز از نگارندگان این مقالات با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.