برای چهارمین بار به اردوی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری نیمه استقامت ایران دعوت شدم

میلاد کارگر گفت: در مسابقات آمادگی سنجی که هفته گذشته در مرکز استان برگزار شد، موفق به کسب جایگاه دوم شدم.

دوچرخه سوار جوان میبدی با سابقه فعالیت ۷ ساله در این ورزش و کسب ۲۶ مدال استانی و کشوری، در گفتگو با خبرنگار میبدما، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که هیات دوچرخه سواری استان جهت شناخت نفرات برتر برای شرکت در مسابقات کشوری در سال ۹۷برگزار کرد، موفق به کسب جایگاه دوم شدم و در نتیجه برای چهارمین بار به اردوی تیم ملی نیمه استقامت ایران دعوت شدم.
کارگر افزود: طبیعتا این انتخاب انتهای کار نیست و برای رسیدن به یک تیم قوی و بی نقص، چند مرحله دیگر اردوی تدارکاتی برگزار خواهد شد تا بهترین تیم در قالب تیم ملی، راهی مسابقات جهانی شود.

وی ادامه داد: ۲۲ فروردین در اولین اردو که قرار است در تهران انجام گیرد، تست های آمادگی، تایم گیری و چندنمونه تست دوپینگ گرفته می شود و ورزشکارانی که از سلامت کامل برخوردار باشند به مرحله دوم راه پیدا میکنند.

قهرمان قهرمانان جوانان ایران بیان داشت: تیم منتخب نیز از طرف فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران، در شهریور سال جاری به بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی و قهرمانی آسیایی ۲۰۱۹ اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی ۷۰ درصدی خود، تصریح کرد: در حال حاضر به طور میانگین روزی پنج ساعت تمرینات بدنسازی و دوچرخه سواری را انجام می دهم و امیدوارم با کمک آقای ناصر رضاوی ، که مربی بنده هستند، به آمادگی صد در صدی برسم.

کارگر با بیان این موضوع که در عضویت تیم رعد پدافند هوایی خاتم النبیاء قرار دارد، خاطرنشان کرد: فعلا در حال خدمت نظام وظیفه هستم و به غیر از حقوق سربازی درآمدی ندارم و به همین علت مجبورم برای تامین هزینه های تمرینات و مسابقات، کار کنم که فشار زیادی نیز متحمل می شوم، در صورتی که اگر حمایتی صورت بگیرد می توانم به راحتی به تمرینم برسم و نتایج بهتری نیز کسب کنم.

وی با اشاره به وضعیت نامساعد هیئت دوچرخه سواری میبد و نیاز مبرم به اصلاح آن گفت: در سال ۹۶ موفق به کسب ۶ مدال کشوری شدم، ولی متاسفانه به چشم کسی نیامد، و این در حالی است که برای کسب مدال های استانی در برخی از رشته ها هیاهو می کنند.

میلاد کارگر در انتها گفت: از کادر تیم دوچرخه سواری رعد پدافند هوایی خاتم الانبیا و تمامی دوستانی که تا اینجا به من کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت درست و مناسب توسط مسئولان ذیربط بتوانم بدون دغدغه و مشکلات حاشیه ای در اردوها و تمرینات شرکت کنم.