دستگاه قضایی باید با هنجارشکنی‌های اخیر به‌طور قاطع برخورد کند/ تصاویری از نماز جمعه

امام‌جمعه موقت میبد گفت: دستگاه قضایی برحسب وظیفه با هنجارشکنی‌های اخیر به‌طور قاطع برخورد کند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از میبد، حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و همچنین گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: حضرت زهرا نماد ایثار و دفاع از ولایت است و تمام خوبی‌ها در این سیده جمع شده و پیام این بانو به تمام زنان عالم حفظ حجاب و الگو گیری از حیاء ایشان است.

وی افزود: امام خامنه‌ای در دیدار اخیر خود با مداحان به چند نکته مهم و اساسی اشاره کردند که اولین نمونه آن حفظ حجاب توسط بانوان است که دشمن درصدد است این هویت زن مسلمان و شیعه را توسط تبلیغات و دیگر ترفندها از آن‌ها بگیرد.

اعرافی همچنین در ادامه با اشاره به نگرانی رهبر معظم انقلاب در مورد سخنان برخی خواص در مسئله حجاب اجباری، اظهار داشت: باعث شرم است که عده‌ای که به‌عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی هستند در رسانه‌ها خوراکی را برای دشمن تهیه کنند، مردم و افراد متدین نیز باید در این‌گونه اتفاقات هوشیار باشند.

وی با توجه به اینکه حجاب جزء تفکیک‌ناپذیر هویت زنان مسلمان و مسلمان ایرانی است، گفت: چرا برخی‌ها با حرف‌های سخیف و نادانسته رهبر انقلاب را ناراحت می‌کنند و مردم باید در مقابل این‌گونه سخنان بایستند.

خطیب جمعه میبد در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی اتفاقات رخ‌داده در برج میلاد و اینکه باید برای این اتفاقات خون گریست، عنوان کرد: اگر از این غصه انسان جان بدهد سهل است و این حرکات ناشایست و ساختارشکن و هنجارشکن بسیار قابل تأسف است و همه مردم و دستگاه‌های اجرایی و قضایی موظف هستند در مقابل این موارد بایستند.

وی بابیان اینکه با این‌گونه هنجارشکنی‌ها می‌خواهند قبح گناه علنی را در جامعه بشکنند، تصریح کرد: این‌گونه حرکات توطئه دشمن است که می‌خواهد جوانان ما و ذهن مردم را از امور مهم‌تر دور کنند و با این هنجارشکنی‌ها و اتفاقات دیگر می‌خواهند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

اعرافی در پایان با توجه به برخی هنجارشکنی‌ها که در شهرستان میبد نیز اتفاق افتاد، تأکید کرد: امیدواریم طبق تأکید رهبر انقلاب دستگاه قضایی به این مسائل ورود کند و با هنجارشکنان برخورد قاطع صورت گیرد.