وزیر سابق اطلاعات در مراسم مصلی ایت الله اعرافی: مطرح کردن بحث رفراندوم چیز جدیدی نیست/ حقوق های نجومی با مدیران کاری می کند که با زبیر کرد

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پنجمین سالگرد مرحوم یحیی زاده، و سوم شهید گمنام در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش میبدما، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در این مراسم گفت: زمینه اشرافیگری برای مرحوم یحیی زاده کاملا فراهم بود اما او یک زندگی آخوندی خیلی ساده برای خود انتخاب کرد و یک سبک جدیدی را پایه گذاری کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث رفراندوم از طرف برخی، اظهار داشت: اینکه برخی در راهپیمایی ۲۲بهمن از رفراندوم دم زدند چیز جدیدی نیست، بنی صدر هم ادعای رفراندوم و یازده میلیون رای داشت و البته کارش به جایی رسید که در ماجرای هزار سنگر مستقیما به منافقین کمک مالی کرد و منافقین هم با چادر به سر کردن او، وی را از کشور فراری دادند.

مصلحی عنوان کرد: سران مرتجع عرب بالغ بر ۷۰میلیارد دلار در طول جنگ به صدام کمک کردند اما صدام حالا کجاست و ما کجاییم؟ الان هم تمام تلاششان را گذاشته اند تا امنیت مثال زدنی کشور را تحت الشعاع قرار دهند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به وجود کوچکترین شهید دفاع مقدس در میبد، بیان داشت: شهدا بعد از شهادتشان هم به زیبایی جامعه را مدیریت میکنند و حتی تشییع شهدای گمنام نیز معادلات استکبار را به هم ریخته است.

وی در ادامه گریزی هم به حقوق بگیران نجومی زد و گفت: حقوقهای نجومی امروز با مدیران همان کاری را میکند که با زبیر کرد و او را از یک یار و یاور حضرت علی(ع) تبدیل به یک فتنه گر کرد.

مصلحی خاطر نشان کرد: یکی از مصیبتهای امروزمان نفاق است که پیشرفت انقلاب را کند کرده است. بعضی ها سر برجام با آمریکا دعوا میکنند اما بخاطر مستکبر بودن آمریکا دعوا نمی کنند

حیدر مصلی با اشاره به برخی از مسئولین که دنبال اشرافیگری هستند، گفت: رسانه ها باید مرحوم یحیی زاده را به عنوان الگو معرفی کنند و به جامعه بفهمانند که میشود ساده زیست بود و در عین حال رای مردم را هم گرفت.