کسانی که سخنان حاشیه‌ای و دشمن‌شاد کنی چون رفراندوم مطرح می‌کنند نوعی همنوایی با استکبار و جبهه نفاق انجام می‌دهند

امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به برخی سخنان چون رفراندوم گفت: کسانی که از رفراندوم حرف می‌زنند به‌نوعی همنوایی با استکبار و جبهه نفاق می‌کنند و بجای این مسائل حاشیه‌ای بهتر است به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

به گزارش میبدما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد اعرافی امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میبد با اشاره به راهپیمایی باشکوه بزرگ ۲۲ بهمن و حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی عظیم، عنوان کرد: مردم باوجود انواع مشکلات ازجمله بیکاری، گرانی و رکود با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند که همچنان درصحنه حضور خواهند داشت و خط قرمز مردم این انقلاب و نظام است.

وی افزود: قطار انقلاب همچنان بر ریل ولایت‌فقیه و امامت و ولایت خواهد ماند و این حرکت و رفتار ملت بزرگ ایران برگرفته و الهام گرفته از پیام حضرت فاطمه زهرا (س) در عید غدیر خم است و با این حضور نشان دادند که دست از ولایت برنمی‌دارند.

حجت‌الاسلام اعرافی با اشاره به اینکه امروز مردم نبایددست از ولایت بردارند و باید قدردان این انقلاب باشند، گفت: باید مراقب باشیم از قطاری که در ریل امامت و ولایت درحرکت است فاصله نگیریم و باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم و هم مردم و هم مسئولان باید قدرشناس باشند.

امام‌جمعه موقت میبد در ادامه سخنان خود بابیان اینکه برخی سخنان حاشیه‌داری چون رفراندوم و غیره مطرح می‌کنند، عنوان کرد: متأسفانه آن‌ها هستند که از این قطار ولایت پیاده شدند اما مردم ایران روشن، بصیر و آگاه هستند و از قطار انقلاب و ولایت‌فقیه هرگز خارج نخواهند شد.

وی برخی سخنان حاشیه‌ای و دشمن‌شاد کن چون رفراندوم را نوعی همنوایی با استکبار و جبهه نفاق دانست و افزود: بهتر است بجای حاشیه پردازی و سخنان دشمن‌شاد کن به مطالبات به‌حق مردم رسیدگی کنید و مشکلات مردم چون بیکاری، ازدواج جوانان، رکود، تورم و مسکن را معالجه کنید.

محمد اعرافی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین رفراندوم راهپیمایی تماشایی و بصیرت افزایی مردم در روز ۲۲ بهمن بود، گفت: الحمدالله با بصیرت مردم ایران راهپیمایی خیره‌کننده و تماشایی برگزار شد و ملت نشان دادند که این راهپیمایی برای تثبیت نظام بود و اگرچه مطالبات به‌حق وجود دارد اما مردم با ولایت و نظام قهر نیستند.

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: مسئولان باید در ضمن کار جهادی و اجرای درست اقتصاد مقاومتی به مطالبات به‌حق مردم پاسخگو باشند و مسئولان باید قدر این خوبی‌های مردم را بدانند.

وی همچنین با توجه به اقدام جبهه مقاومت در سرنگونی هواپیمای اسرائیلی که مشت محکمی بر دهان استکبار بود، عنوان کرد: این اقدام وحشت بزرگی بود در بین دشمنان و این امر مبارک و بزرگی برای جبهه مقاومت و ایران اسلامی بود.

حجت‌الاسلام محمد اعرافی در پایان با اشاره به اینکه متأسفانه در میبد درزمینهٔ رشته‌های صنایع‌دستی ازجمله زیلو کار زیادی صورت نگرفته است، افزود: اکنون‌که رشته‌ای بانام علوم زیلو برای اولین بار در شهرستان میبد شروع‌شده است که یکی از افتخارات صنایع‌دستی و اقتصاد داخلی نیز محسوب می‌شود با توجه بیشتر مسئولان در این زمینه شاهد رشد این صنعت در شهرستان باشیم.