تا یک سال دیگر فضای اورژانس به ۸۴۰ متر مربع گسترش می یابد/ از مراجعین به بخش اورژانس، به علت سر و صدای عملیات ساختمانی عذرخواهی می کنیم

دکتر ذبیح الله برجسته گفت: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان امام صادق(ع) از ۳۸۰ متر به ۸۴۰ متر گسترش، و تعداد تخت های موجود نیز به سه برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش میبدما؛ مدیر بیمارستان میبد، طرح گسترش و ارتقای اورژانس بیمارستان امام صادق(ع) را در بازید فرماندار، شهردار، فرمانده راهور، نماینده دفتر امام جمعه و جمعی از کادر بیمارستان تشریح کرد.

دکتر برجسته مدیر بیمارستان امام صادق(ع) پس از این بازدید و در گفتگو با خبرنگار میبدما، گفت: با شروع طرح تحول سلامت و ازدحام بیماران سراپایی و نیازمندن به بستری در بخش اورژانس، با کمبود جا مواجه شدیم، که خدمت رسانی به مراجعین را با مشکلاتی همراه ساخت.

وی با اشاره به تبدیل قسمت درمانگاه قدیم به اورژانس به خاطر نیاز مراجعین ادامه داد: این موضوع ما را دچار مشکلاتی مانند کمبود متخصص و امکانات کرد و مراجعین را نیز به خاطر فاصله موجود دچار مشکل ساخت.

برجسته افزودن ۶ متخصص اورژانس را از کارهای انجام شده برای رفع این مشکل عنوان کرد و افزود: باز هم خدمت رسانی به مراجعین به خاطر کمبود مکان و امکانات دچار مشکلاتی بود که در انتها ناگزیر شدیم فضای اورژانس را از ۳۸۰ متر موجود به ۸۴۰ متر ارتقا و گسترش دهیم.

وی میزان تخت های مورد استفاده در فضای جدید را سه برابر میزان موجود تخمین زد و ادامه داد: در فضای جدید از امکانات و استانداردسازی جدید و بهتری استفاده خواهیم کرد و تمامی امکانات مورد نیاز نیز پیش بینی شده است.

مدیر بیمارستان امام صادق(ع) تصریح کرد: هزینه ساخت بنای این اورژانس بدون خرید وسایل و امکانات چیزی بالغ بر هجده میلیارد ریال می باشد که فعلا با بودجه مختصر دولتی کار را شروع کرده ایم.

وی بیان داشت: از خیرین محترم و بزرگوار نیز درخواست داریم در این پروژه به ما کمک کنند، تا این مجموعه که یک سال برای ساخت آن زمان نیاز است، به بهترین وجه تکمیل شود.

ذبیح الله برجسته در انتها گفت: از همه مراجعین و بیمارانی که به بخش اورژانس مراجعه می کنند، به علت سر و صدای ناشی از عملیات ساختمانی، عذرخواهی می کنیم، زیرا مجبوریم هم بخش اورژانس را فعال نگه داریم و هم عملیات ساختمانی را ادامه دهیم.