میبدی‌ها تا روز جمعه می توانند از نمایشگاه فجر فاطمی در مصلی ایت الله اعرافی بازدید کنند

نمایشگاه فجر فاطمی به همت موسسه قرآنی حضرت معصومه(س) در محل مصلی آیت الله اعرافی گشایش یافت.

به گزارش میبدما؛ نمایشگاه فجر فاطمی به همت موسسه قرآنی حضرت معصومه(س) و با محوریت دو مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در مصلی ایت الله اعرافی گشایش یافت.

خانم اسلامی یکی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار میبدما گفت: این نمایشگاه برای معرفی فعالیت های موسسه حضرت معصومه(س) می باشد و دو مناسبت دهه فجر و فاطمیه را در بر می گیرد.

وی با اشاره به غرفه انقلاب و محوریت معرفی انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) افزود: غرفه حضرت فاطمه(س) نیز از غرفه های جذاب این نمایشگاه است که ایشان را به عنوان اولین انقلابی عالم معرفی کرده و کتاب های مرتبط با حضرت زهرا(س) در آن ارائه می شود.

مدیر پیش دبستانی شکوفه های بهشت، بیان داشت: غرفه دارالقران امام حسین(ع) بارجین و فعالیت های آن و ارائه محصولات قرآنی، و غرفه بازی ریاضی آریو که به ثبت کشوری نیز رسیده است از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: دو غرفه بزرگ نیر به خانواده ها و محصولات و تولیدات آنها و یکی از غرفه های بزرگ نیز متعلق به کاردستی ها و نقاشی های پیش دبستانی های موسسه حضرت معصومه(س) می باشد.

خانم اسلامی با اشاره به فعالیت مدارس نور در نمایشگاه و معرفی فعالیت هایشان جهت آشنایی بیشتر مردم، گفت: یکی از غرفه های ویژه نمایشگاه نیز غرفه شهدا می باشد که جدا از ارائه محصولات فرهنگی مرتبط با شهدا، بخش داستان گویی برای بچه ها نیز توسط خانم شمشادی اجرا می شود.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا روز جمعه، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به روی علاقمندان باز است.