در نمایشگاه خانواده موفق هر روز سه کارگاه آموزشی رایگان برگزار می شود/ ده موسسه و دو مرکز روانشناختی در این نمایشگاه فعالیت می کنند

محسن فلاح گفت: در نمایشگاه خانواده موفق، بیشترین هدف ما آموزش ازدواج و زندگی درست می باشد.

به گزارش میبدما، رئیس بهزیستی میبد در مراسم افتتاح نمایشگاه خانواده موفق که با حضور فرماندار و دیگر مسئولین میبد برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون ۱۲۵۰ نفر در طرح دانشنامه ازدواج، که برای اولین بار در کشور، در شهرستان میبد راه اندازی شده است، نسبت به آموزش های لازم برای ازدواج و زندگی درست اقدام می کنیم.

وی با بیان این موضوع که ارائه دهنده این دوره های آموزشی، مربیان آموزش دیده هستند، افزود: در این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی در دو نوبت صبح که از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ و از ده و نیم الی ۱۲ و در نوبت سوم از ساعت ۱۶ الی ۱۷ برگزار می شود و شرکت برای عموم مردم آزاد است.

فلاح با اشاره به ۱۰ موسسه و دو مرکز روانشناختی شرکت کننده در نمایشگاه خانواده موفق، ادامه داد: جدا از کارگاه های آموزشی و مشاوره رایگان، موسسات شرکت کننده به ارائه عملکرد سالیانه خود خواهند پرداخت.

وی بیان داشت: از مردم عزیز می خواهیم که در این نمایشگاه، که به نوعی آشتی مردم با حوزه علوم روانشناختی می باشد، حضور فعال داشته باشند و با رجوع به اهل فن و متخصصین مشکلات خود را عنوان کرده و از اسیب ها پیشگیری کنند.

سید محسن فلاح در انتها گفت: از خیرین بزرگوار نیز درخواست داریم تا حد امکان به این موسسات کمک کنند تا روند پیشگیری از آسیب های اجتماعی را سرعت بخشیده و جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را قبل از وقوع بگیریم.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه که امروز ۱۵ بهمن ماه افتتاح شد، تا روز بیستم بهمن به کار خود ادامه خواهد داد.