نزدیک به ۶۵۰ جلد کتاب از طرف جبهه فرهنگی میبد، به کتابخانه مرکزی اهدا شد/ تاکنون حدود ۱۰ اکیپ تخصصی از اعضای جبهه به کرمانشاه اعزام شدند/ اعزام اکیپ های جبهه، به زودی به کوهبنان کرمان

حجت الاسلام عباس رضایی گفت: جبهه فرهنگی شهرستان میبد، نزدیک به ۶۵۰ جلد کتاب به کتابخانه مرکزی میبد اهدا کرد.

به گزارش میبدما، مسئول جبهه فرهنگی شهرستان میبد با اعلام این خبر افزود: نزدیک به ۶۵۰ جلد کتاب، که با همت اعضای جبهه فرهنگی جمع آوری شده بود، برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به کتابخانه مرکزی میبد اهدا شد.

حجت الاسلام عباس رضایی افزود: این کتاب ها را عناوین خوبی مانند ۱۵ جلد تفسیر نهج البلاغه آیت الله مکارم شیرازی، ده ها جلد کتاب خاطرات شهدا و اسرا و … تشکیل می داد.

وی با بیان این نکته که جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان میبد در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در حال فعالیت می باشد ادامه داد: بخش کوچکی از فعالیت هایی جبهه فرهنگی را که می توان به آنها اشاره کرد، اکران و حمایت از فیلم های انقلابی می باشد که به عنوان مثال، روز گذشته برای دومین بار در سالن مملو از جمعیت سینما نگار شهیدیه، مستند قائم مقام اکران شد.

حجت الاسلام رضایی فعالیت های گسترده در حوزه فرهنگی و روند رو به افزایش آن را خاطر نشان، و افزود: در حوزه اجتماعی نیز فعالیت های جبهه فرهنگی در حال تداوم و گسترش است و اعزام حدود ده اکیپ فنی و تخصصی از اعضای جبهه فرهنگی که نفرات آن را حدوداً بالای ۲۵ نفر تشکیل می دادند به مناطق زلزله زده کرمانشاه، یک نمونه بارز آن می توان نام برد.

وی با اشاره به کمک های مختلف به افراد محروم ساکن در میبد، اظهار داشت: فعالیت کمک رسانی نه تنها در میبد و به صورت تخصصی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، بلکه به زودی و با اعزام اکیپ اول و ادامه این روند به منطقه زلزله زده کوهبنان کرمان، ادامه خواهد یافت و جبهه فرهنگی میبد همان طور که از متن مردم بیرون آمده، به مردم نیز کمک می کند.

حجت الاسلام عباس رضایی در انتها افزود: جبهه فرهنگی میبد یک نهاد مردمی می باشد که همه دوستداران انقلاب اسلامی در آن سهیم هستند و تلاش خود را در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی به کار خواهد گرفت.