پیام تسلیت ایت الله اعرافی در پی جان باختن کارکنان و ملوانان ایرانی کشتی سانچی

آیت الله اعرافی در پیامی حادثه مصیبت بار ودلخراش جان باختن کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی را به خانواده های داغدیده تسلیت گفت.

به گزارش میبدما؛ در پی حادثه غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در اثر تصادف دریایی و آتش سوزی، که منجر به جان باختن کارکنان و ملوانان شجاع ایرانی شد، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور پیام تسلیتی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حادثه مصیبت بار ودلخراش جان باختن کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی،بر اثر سانحه تصادم وآتش سوزی ، موجب تاثر وتاسف فراوان شده وملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد.

این واقعه درناک و تلخ که موجب جان باختن بیش از سی تن از ملوانان و دریانوردان شجاع ما حین انجام وظیفه و خدمت به کشور خود شد، یادآور جانفشانی‎ها و دلاورمردی‎های کارکنان سخت‎کوش شرکت ملی نفتکش ایران در سال‎های دفاع مقدس است که با تقدیم ده‎ها شهید اجازه ندادند صادرات نفت ایران هرگز متوقف شود.

با دلی پر اندوه در غم از دست دادن فرزندان وهموطنان خود، این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته ، از خداوند متعال رحمت ومغفرت جان‏باختگان ، و تسلی و آرامش دلهای غمگین بازماندگان را مسألت مینمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه