مردم ما گلایه های به حق اقتصادی دارند/ مسئولین، جنگ اقتصادی و فرهنگی را جدی بگیرند

حجت الاسلام حسنی گفت: مسئولین عزیز توجه کنند، که این ملت خواسته های به حقی دارد و باید جوابگوی آنها بود، این مردم از گرانی، عدم اشتغال و رکود می نالند.

به گزارش میبدما، وی در سخنرانی اجتماع بزرگ مردم انقلابی شهرستان میبد اظهار داشت: درود و سلام خداوند بر شما مردان، زنان و جوانانی که با این بصیرت و شور و نشاط در شهر موسس حوزه علمیه قم و شهیدان شاهد، و شهر مجاهد بزرگوار مرحوم ایت الله ابراهیم اعرافی، اینگونه در حمایت از نظام مقدس اسلامی حضور یافتید.

خطیب اجتماع حماسی میبد افزود: در یک نظام دینی و اسلامی باید مسئولین نظام، درد محرومان و مستضعفان را بفهمند و درک کنند. و از انحرافاتی که دامن مسئولین را در راه انقلاب می گیرد، این است که بخواهند با روحیه اشرافیگری و کاخ نشینی زندگی کند.

وی با بیان این نکته که مسئول تجمل گرا، نمی تواند قشر محروم جامعه را درک کند، افزود: حتی در شهر خودمان که می بینیم بعضی صنایع با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و مسئولین باید جواب دهند که برای رفع مشکلات مردم چه کردند.

توهین به مقدسات کار مردم مطالبه‌گر نیست

حجت الاسلام حسنی در ادامه با اشاره به آشوب برخی از فتنه‌گران در روزهای اخیر بیان داشت:  حوادث اخیر که متاسفانه چند روز در جامعه ما وجود داشت، ثابت کرد فتنه گران داخلی وابسته‌ی به نظام سلطه، دلشان به حال مردم نمی سوزد، و با اصل دین و نظام دینی مخالف هستند.

وی تصریح کرد: ایا کسی که مشکل اقتصادی دارد و می تواند صدا بزند و فریادش را به گوش مسئولین برساند، می آید حسینه و مسجد اتش می زند؟ پرچم مقدس ایران را آتش می زند؟ نخل سیدالشهدا را می سوزاند؟ به قرآن توهین می کند؟

حجت الاسلام حسنی تاکید کرد: معلوم است اینها با دین و نظام اسلامی مشکل دارند و حضور مردم در این شهر و شهرهای مختلف بار دیگر به رژیم های استکباری و مخصوصا آل سعود این را ثابت کرد، که اگر ملت مشکل دارد و گلایه اش به حق است اما با همه مشکلات وقتی پای دین و ولایت و ارزش ها به میان آید و امنیتش مسئله شود، زن و مردم و پیر و جوان تا اخرین قطره خونت خود پای این نظام و انقلاب ایستاده است.

مسئولین جنگ اقتصادی و فرهنگی را جدی بگیرند

وی با بیان این نکته که باید مسئولین باور کنند جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما واقعیت دارد، افزود: در جنگ نظامی و امنیتی دیدیم که جوانان ما ریشه داعش را کندند. امروز باید مسئولین بدانند جنگ تمام عیار بر علیه مردم ما جنگ اقتصادی و فرهنگی است، و برای حل مشکلات اقتصادی این مردم باید به حرف رهبری در محور اقتصاد مقاومتی عمل کنند.

سخنران این مراسم در محور جنگ فرهنگی نیز گریزی به موضوع فضای مجازی زد و گفت: در محور جنگ فرهنگی نیز مسئولین باید رسانه های مجازی را کنترل کنند، ایا می توان رسانه های مجازی که حدود ۸۰۰۰ کانال علیه ما فعالیت می کنند را رها گذاشت تا از ان سوی مرزها بر علیه ما کار کنند؟

وی تصریح کرد: باید به مطالبه رهبری در محور فضای مجازی عمل کنند، باید برنامه ریزی کنند. امروز دیدیم این فضای مجازی تغذیه شونده از بیرون، می توان برای امنیت مردم تهدید کننده باشد.

دستگاه قضاییه کشور، با عجله و دقت به مسائل اخیر رسیدگی کند

امام جمعه موقت میبد اظهار داشت: حرف من با مسئولین امنیتی و دستگاه قضا این است که، فتنه اخیر با هوشیاری مردم و حتی معترضین به مسائل اقتصادی و با صبر و اقتدار نیروهای انتظامی جمع شد، اما درخواست مردم از دستگاه قضاییه کشور این است که بیاییم برای یک بار دامنه فتنه را از کشور جمع کنید و با معرفی فتنه گران و برخورد قاطع با آنها، جلویشان بایستیم.

حجت الاسلام حسنی در انتها گفت: اگر با دقت و عجله با کسانی که امنیت مردم را به هم ریخته و دستشان با خون بی گناهان اغشته شده و با کسانی که دست در بیت المال مردم کرده اند و اختلاس می کنند، برخورد قاطع کنند، این مردم همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند و به موقع نیز برای دفاع از آن به میدان می آیند.