آیت الله اعرافی در پیامی مردم میبد را به حضور در راهپیمایی امروز دعوت کرد

ایت الله اعرافی: امید، همه قوا و نهادها و مسئولان محترم به گره‌گشایی مشکلات و اهتمام به مطالبات مردم و جوانان بیش از پیش بیاندیشند و بپردازند و ملت بزرگوار ما نقش خود را در این مقطع حساس بخوبی ایفا نماید

به گزارش میبدما؛ آیت الله اعرافی در پیامی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، از همه مردم و مسئولین خواست با هوشیاری کامل با این مسائل برخورد کنند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جداسازی مرز های اعتراض و انتقاد و مطالبه گری قانونی از اغتشاش و تخریب و فتنه انگیزی از نشانه های هوشمندی و خردورزی و بصیرت یک جامعه سالم و اسلامی است.

در حوادث اخیر جهانیان شاهد هوشیاری ملت شریف ایران در بازشناسی نقد و مطالبه گری قانونی از تخریب و امنیت زدایی جمعی ناآگاه بود و حضور پر شور و شوق و شکوه شهروندان صبور و بردبار و شجاع در شهرها و نقاط گوناگون کشور و استان سرافراز یزد مایه شگفتی تحلیل گران و نومیدی و سرافکندگی بدخواهان ملت و مستکبران عالم شد.

امید همه قوا و نهادها و مسئولان محترم به گره‌گشایی مشکلات و اهتمام به مطالبات مردم و جوانان بیش از پیش بیاندیشند و بپردازند و ملت بزرگوار ما نقش خود را در این مقطع حساس بخوبی ایفا نماید و نقشه های پلید را نقش بر آب کند.

حضور زیبا و جذاب و انقلابی مردم عزیز و جوانان شریف میبد در این مراسم با شکوه حکایت گر شور انقلابی و پیشگامی آنان در همه مراحل و ادوار انقلاب است و جای تقدیر و تشکر دارد.

توفیق روز افزون و سعادت و خوشبختی همه شرکت کنندگان و برنامه ریزان محترم را از خداوند متعال خواهانم، درود خدا بر همه شما باد.

والسلام علیکم
اعرافی