پیکر مطهر یازده شهید گمنام در استان یزد تشییع و تدفین می شود/ میبد، بهترین شهرستان در تشییع و تدفین شهدای گمنام بوده است

سید هدایت بنی فاطمه گفت: تا قبل از شروع دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب، ۱۱ شهید گمنام در استان یزد تشییع و تدفین می شوند.

به گزارش میبدما، وی در جلسه هم اندیشی صبح امروز در دانشکده علوم قرانی که با حضور فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید، رئیس دانشکده و مشاور فرماندار در امور ایثارگران برگزار شد، افزود: فرصت کمی تا زمان تشییع و تدفین این شهید عزیز زمان داریم و باید نسبت به آماده سازی مکان تدفین و برنامه ریزی برای مراسم استقبال و تشییع، تلاش کنیم.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد، با توضیحاتی در مورد کارهای مورد نیاز برای آماده سازی مکان تدفین، ادامه داد: بهترین زمانی که برای مراسم تشییع در نظر گرفته شده است، پیش از شروع دهه فجر و فاطمیه اول می‌باشد و باید آمادگی ذهنی خوبی در مردم و مسئولین برای برگزاری مراسمی در شأن شهید گمنام ایجاد کنیم.

سید هدایت بنی فاطمه با اشاره به پیکر مطهر شهید گمنامی که از بین ۱۱ شهید قرار است در دانشکده علوم قرآنی دفن شود، گفت: شهرستان میبد، بی دغدغه‌ترین و بهترین شهرستان در تشییع و تدفین شهدای گمنام بوده است و در مراسم های قبل نیز با استقبال و حضور خوب مردم و همکاری مسئولین این شهرستان همراه بوده است.

فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید میبد نیز در این جلسه توضیحاتی در مورد آمادگی ارگان های وابسته به خود برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم ارائه کردند.