حماسه ۹ دی، نماد ایستادگی ملت به پای آرمان‌های انقلاب/ دسترسی مردم به مسئولان باید آسان‌تر شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به ضرورت زنده‌ نگه داشتن حماسه ۹ دی، گفت: ملت به پای آرمان‌های متعالی انقلاب ایستاده است که نمود عینی آن را می‌توانیم در حماسه ۹ دی مشاهده کنیم.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از میبد، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و غلبه ملت بر فتنه استکباری ۸۸، گفت: فتنه ۸۸ توسط گروهی فریب‌خورده و با طراحی دشمنان خارجی جهت باطل کردن آرا مردم صورت گرفت؛ اما در ادامه مسیر به سد محکم مردم برخورد کرد و و طومار آن‌ها در حماسه ۹ دی برچیده شد.

وی افزود: اگر در جریان فتنه ۸۸ نظام در برابر ادعای تقلب در انتخابات کوتاه می‌آمد و آرا مردم باطل می‌شد، اعتبار انتخابات‌های بعدی و قبلی ملت زیر سؤال می‌رفت که این همان موضوعی بود که دشمن به دنبال آن بود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تأکید کرد: متأسفانه امروز برخی جریانات به دنبال آن هستند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند. دشمنان ملت و نظام اسلامی باید بدانند که این ملت به‌پای آرمان‌های خود ایستاده است که نمود عینی آن را در حماسه پرشکوه ۹ دی ۸۸ می‌توانیم مشاهده کنیم.

آیت الله اعرافی تأکید کرد: امروز همه مسئولان باید تلاش کنند و در مسیر خدمت گام برداشته و گوش‌به‌فرمان ولایت باشند. مسئولین اگر به‌جای پاسخگویی در مسیر اپوزیسیون گام بردارند به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

رئیس جامعه المصطفی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، گفت: این مسئله در جهان فراموش نمی‌شود و موجب شکل‌گیری انتفاضه جدیدی خواهد شد. انقلاب اسلامی و ملت ایران پیشگام مقابله با این حرکت شوم خواهند بود.

وی در پایان اظهار داشت: دسترسی مردم به مسئولان باید آسان‌تر باشد و دولتمردان و نمایندگان مجلس باید حل مشکلات اقتصادی و ازدواج را در اولویت قرار داده و تلاش کنند که این موضوع مستلزم پرهیز از حواشی است.