امروزه جبهه مقاومت بسیار قدرتمندی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است

امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه بهترین راه مقابله با دشمن و نابودی استکبار، مقاومت و ایستادگی است گفت: امروزه جبهه مقاومت بسیار قدرتمندی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از میبد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری امام‌جمعه‌‌ موقت میبد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه‌ ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا باعث می‌شود انسان در برابر پیشگاه خداوند متواضع باشد و تقوا راهی جز رسیدن به خداوند نیست.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه و تبریک به این مناسبت عنوان کرد: اگر وحدت بین حوزه و دانشگاه درست محقق شود کلید نجات ملت است چراکه پیشرفت هر ملت و کشور هم مادی و معنوی از طریق علم میسر است.

حجت‌الاسلام غفوری با تأکید بر اینکه با علم و دانش راه رشد و بصیرت انسان‌ها روشن خواهد شد افزود: هرچه از پیشرفت نصیب بشر شده از علم بوده است و عالمان یک جامعه نظیر ایران در حوزه و دانشگاه مجتمع هستند و روزبه‌روز باید زمینه فکری بین حوزه و دانشگاه بیشتر شود و باید حوزه و دانشگاه باهم متحد شوند.

امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه جهان اسلام در التهاب است تصریح کرد: در این سال‌ها دشمن علیه ما جنگ به راه انداخت به گمان اینکه ما را از پیشرفت متوقف کند که این نوع تهدیدات دشمن یک فرصت راهبردی برای کشور ایران اسلامی شد.

غفوری تحریم کردن ایران توسط دشمنان را یک توطئه جهت شکست و نابودی ایران خواند و افزود: امروز به‌واسطه همین تهدیدها فرصتی راهبردی برای ملت ایران پیش آمد که باور کنیم باید روی پای خود بایستیم و خودمان با دست خود و تلاش نسل جوان راه خود را پیش‌بریم و اکنون نیز در تمام زمینه‌ها اعم از پزشکی و موشکی و غیره جزء چند کشور برتر دنیا هستیم.

وی اذعان کرد: امروز با نابودی داعش این دست‌نشانده‌ی آمریکا که تهدیدی برای ایران و دیگر کشورهای منطقه بود فرصتی ایجاد شد تا یک جبهه مقاومت بسیار قدرتمندی چون بسیج مردمی و حشد الشعبی در برابر رژیم صهیونیستی شکل‌گرفته شود.

خطیب جمعه میبد با اشاره به اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس از سوی آمریکا عنوان کرد: با این اقدام آمریکا جهان اسلام متحد و یکدست شدند و مرتجعین عرب رسوا شوند و قدس که می‌خواستند به فراموشی سپرده شود اکنون به مسئله اول جهان اسلام تبدیل‌شده است.

حجت‌الاسلام غفوری در پایان ضمن تأکید بر اینکه بهترین راه مقاومت است اظهار داشت: راه درست برای نابودی دشمن و استکبار و تحقق وعده الهی و سپرده شدن زمین به دست صالحان تنها مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان به دست می‌آید و نه سازش و مذاکره در برابر دشمن.