گزارش تصویری از نشست اداری مسئولین با حضور امام جمعه میبد در اردوگاه بنستان

نشست مسئولین شهرستان میبد، با حضور آیت الله اعرافی در مسجد اردوگاه بنستان برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ در ابتدای این جلسه، محسن موحدی، مدیر آموزش‌پرورش میبد، نسبت به تکمیل پروژه اردوگاه و بوم گردی دانش آموزی روستای بنستان، توضیحاتی بیان کرد و از تمامی دست اندرکارانی که در این پروژه کمک کردند، تشکر کرد.

موضوع طرح جامع بوم گردی دانش آموزی، هزار هکتار حریم روستای بنستان، پروژه‌های مخابرات، برق و گاز این روستا، از مسائلی بود که با رایزنی آیت الله اعرافی با مسئولین، نسبت به آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

در ادامه این جلسه، دو بانده شدن جاده میبدندوشن؛ برخی از مشکلات حوزه آموزش پرورش، رایزنی برای پروژه مدرسه معارف میبد، درمانگاه ندوشن و برخی دیگر از مسائل عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین مربوطه نسبت به شرایط هر کدام از پروژه ها توضیحاتی دادند، و آیت الله اعرافی نیز نسبت به هر کدام از آنها رایزنی کرد.

در بخشی از این جلسه نیز امام جمعه و یکی از اهالی ندوشن، در مورد مشکلات این شهر صحبت هایی کردند و آیت الله اعرافی نکاتی را به مسئولین تذکر دادند.

امام جمعه میبد در انتهای جلسه با توصیه هایی نسبت به رسیدگی به مسائل اموزش پرورش و دانشگاه ها، و همچنین میراث فرهنگی، در مورد توجه ویژه به روستاها، و بخش های دیگر شهرستان نیز تذکراتی دادند و از مسئولین خواستند که مخصوصا به مردم ندوشن به خاطر بعد مسافت، رسیدگی بهتری در میبد صورت بگیرد.