گزارش تصویری از تجمع بزرگ شکوه مقاومت در شهرستان میبد

تجمع بزرگ بسیجیان میبد با نام “شکوه مقاومت” در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ این تجمع باشکوه که از اقشار و رده های مختلف بسیج در آن شرکت داشتند، همراه با سخنرانی کارشناس مسائل سیاسی، دکتر احمد علی زارع، و همچنین تجلیل و تقدیر از نخبگان ورزشی بسیج همراه بود.

احمد علی زارع با تبریک روز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: با آغاز انقلاب و شکست جبهه استکبار در ایران، مبارزه در جبهه های مختلف فرهنگی، نرم، نیمه سخت و نظامی بر علیه انقلاب آغاز شد.

وی با اشاره به فرمان تاریخی تاسیس بسیج مستضعفین توسط امام خمینی اظهار داشت: امام روح الله با شناخت عمیقی که از نیروی انقلابی و همینطور جبهه دشمن داشت، دستور تاسیس بسیج را صادر کرد و نیت و خواسته ایشان، گسترش این نیروی مقاوم در تمام عالم برای زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) بود.

دکتر زارع با اشاره به کمک چند ده کشوری به صدام، برای نابودی انقلاب ادامه داد: آنچه ما را در مقابل این حجم از دشمنی و تهاجم حفظ کرد و در نتیجه باعث پیروزی ما شد، همین نیروی مردمی بسیج بود که با حضور همه جانبه خود در تمامی زمینه ها، انقلاب را در کوران حوادث به پیش برد.

وی با اشاره به بی انتها بودن دشمنی غربی، عربی، عبری بر علیه انقلاب و زمینه سازی های فتنه های ۷۸ و ۸۸ افزود: جبهه صهیونیزم بین الملل با شروع موج جدید دشمنی بر علیه اسلام و انقلاب در قالب تکفیری های داعشی، آمده بود تا ریشه این انقلاب را بخشکاند که باز هم بسیج، و مقاومت جانانه مردمی آنها را ناکام گذاشت و در نهایت با پیام سردار قاسم سلیمانی برای امام خامنه ای طومار آن در سوریه و عراق در هم پیچیده شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اعترافات صریح جریان تکفیری در به خدمت گرفتن عوامل اطلاعاتی موساد و CIA آمریکا و جاسوسان و جوانان فریب خورده کشورهای دیگر برای نابودی جریان شیعه و مقاومت اسلامی در منطقه تصریح کرد: اینها با تمام امکاناتی که از عربستان و آمریکا و اسرائیل برای آنها ارسال می شد، همان خیال خام صدام را در ذهن پروراندن، که راس یک هفته می تواند تهران را بگیرد، ولی باز هم ناکام ماندند و این مسیر نورانی در مقابل دشمن، تا ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در ادامه این برنامه نیز شعرخوانی زیبای نوجوان بسیجی و همچنین اهدای جوایز نخبگان ورزشی بسیجی برگزار شد.