گزارش تصویری از اهدای جوایز هفدهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی استان در امامزاده سید صدرالدین قنبر میبد

جوایز برنده های هفدهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی استان، یادواره مرحوم سید رضا رادفر در مقاطع متوسطه اول و دوم، در میبد اهدا شد.

به گزارش میبدما، این دوره از مسابقات بین دانش آموزان پسر با حضور یکصدنفر از شهرستانهای، میبد، اردکان، ابرکوه، مهریز، اشکذر، خاتم، نیر و زارچ با میزبانی شهرستان میبد برگزار شد.

در نتایج تیمی دربخش متوسطه اول ابرکوه مقام اول را کسب کرد و میبد مقام های دوم و سوم را ازآن خود کرد و در نتایج تیمی متوسطه دوم نیز ناحیه یزد اول شد و ابرکوه در مقام دوم و میبد به مقام سوم رسید.
دراین دوره از مسابقات دانش آموزان متوسطه اول مسافت ۳هزار و ۵۰۰ متر و متوسطه دوم ۵هزار و ۵۰۰ متر را در کمربندغربی میبد طی کردند.

در مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات که در امامزاده سید صدرالدین قنبر برگزار شد، فرماندار میبد با اشاره به اوامر رهبری در لزوم پرداخت به ورزش گفت: حرکت شما و نگاه شما ورزشکاران با کسانی که رابطه ای با ورزش ندارند، به زندگی فرق می کند و رفتار و کردار مثبت شما نیز می تواند در دید عموم قرار گیرد و برای مردم الگوی مناسبی باشید.

حسین فلاح با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات افزود: برگزاری این مسابقات باعث تشویق جوانان و نوجوانان به گرایش بیشتر به ورزش و همچنین پرورش جسمشان می شود و نتیجه پرورش جسم نیز تربیت و پرورش روح و روان و تفکر آنها است.

فرماندار میبد در انتها با اشاره به زلزله فاجعه بار غرب کشور گفت: برای مردم عزیز غرب کشور که دچار حادثه شده اند، هر کاری از دست ما بر می آید باید انجام دهیم، زیرا اینها هموطنان عزیز ما هستند و مطمئنا خداوند در دنیا و آخرت اجر آن را نصیب ما می کند.

بعد از اهدای جوایز به برندگان نیز، ورزش کاران و مسئولین شرکت کننده در این مراسم، با اهدای گل و خواندن فاتحه بر مزار مرحوم سید رضا رادفر، به وی ادای احترام کردند و سپس بر مزار شهدای گمنام نیز حضور یافتند.