گزارش تصویری از مراسم تودیع و معارفه رؤسای مرکز ژنتیک و سازمان بهزیستی میبد

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی میبد در سالن همایش های فرمانداری و با حضور برخی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ در این مراسم آقای سعید مشایخ از ریاست بهزیستی تودیع و به جای آقای تقدیسی به ریاست مرکز ژنتیک میبد منصوب، و همچنین سید محسن فلاح به ریاست جدید بهزیستی میبد منصوب شد.

در این مراسم، دکتر جلیل عفتی مدیر کل بهزیستی استان ضمن آرزوی توفیق روز افزون در حوزه خدمات بهزیستی و ژنتیکی شهرستان میبد اظهار داشت: وجود مرکز علمی کاربردی در شهرستان میبد باعث قدم خیر در توسعه علمی و همچنین تربیت نیروهای ماهر در شهرستان میباشد و امیدواریم ساختمان این مرکز در بیده بازسازی و احداث شود.

وی با بیان اینکه نباید در هیچ بخشی موجب نقص و آسیب شویم گفت: تمام تلاشها در همه زمینه ها خدمات بهزیستی باید ادامه پیدا کند و روز به روز شاهد توسعه خدمات بهزیستی در شهرستان باشیم.

در ادامه سعید مشایخ با اشاره به اینکه شهرستان میبد در زمینه های طرح‌های کشوری چون مشاوره ژنتیک و اجرای طرح دانشنامه ازدواج اولین مرکز پایلوت در استان بوده است عنوان کرد: متاسفانه با توجه وضعیت بد اقتصادی و کمبود بودجه دولت و وجود مشکلات مالی در بهزیستی خیلی از موسسات و برخی کلاسهای آموزشی تعطیل شد.
سید محسن فلاح نیز اظهار داشت: وظایف سازمان بهزیستی جدای از ارائه خدمات به معلولین و نیازمندان در صدور مجوزهای مهدها و موسسات و نظارت بر این موسسات نیز می باشد.
وی همچنین با اشاره به اینکه روزمرگی در ادارات یک افت دستگاهها است گفت: تشکل های مردمی بزرگترین بازوهای بهزیستی هستند و باید با عنایت به فرهنگ بسیجی و ایثارگری و با همکاری تمام دستگاهها بتوانیم گره از کار معلولین و نیازمندان باز کنیم.