گزارش تصویری از برگزاری اولین همایش پیاده روی جانبازان و معلولین شهرستان میبد

اولین همایش پیاده روی جانبازان و معلولین شهرستان میبد در پارک بهاران برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان میبد، در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: این همایش با همکاری بنیاد شهید، جامعه معلولین، بهزیستی و اداره ورزش‌و‌جوانان برگزار شد.

محمد رضا زارع بیدکی با اشاره به این موضوع که جامعه معلولین نیاز زیادی به شادی و نشاط در جامعه دارند، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد این همایش در سال های آینده با استقبال بیشتری هماره باشد.

وی تصریح کرد: خوشحال می شویم در طول سال نیز این نوع برنامه ها برای رشد، ایجاد انگیزه و فعالیت های اجتماعی بیشتر این عزیزان برگزار شود.

زارع با اشاره به نخبه های ورزشی معلول مانند آقایان معصومی و مومنی و افتخار آفرینی این گروه از جامعه، بیان داشت: یکی از برنامه های ما داشتن سالن اختصاصی برای این عزیزان است که همه فاکتورهای مناسب برای ورزش آنها را در داشته باشد.

وی با بیان این موضوع که سالن چند منظوره ای نیز در حال احداث می باشد که حدود ۶۰ درصد پیشرفت نیز داشته است، افزود: در بحث تجهیز امکانات ورزشی و مناسب سازی فضاهای موجود نیز قول می دهیم کارهایی صورت بگیرد که عزیزان معلول بتوانند استفاده مفیدی از امکانات داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد اظهار داشت: متاسفانه در سطح شهرستان زمینه های خوبی برای معلولین مهیا نیست و امیدواریم با کمک و همیاری مسئولین امر بتوانیم شرایط بهتری برای آنها ایجاد کنیم.

محمدرضا زارع بیوکی در انتها گفت: باید تشکری داشته باشم از آیت الله اعرافی و دیگر مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین و دست اندارکاران که ما را در زمینه ارتقای ورزش شهرستان یاری می کنند.