آیت‌الله اعرافی: هویت آمریکا با پیمان‌شکنی عجین شده است / مسئولین باید از خواب غفلت بیدار شوند

امام جمعه میبد با اشاره به سابقه بدعهدی آمریکا گفت: هویت اصلی آمریکا با پیمان‌شکنی عجین شده است.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از میبد، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد بابیان اینکه بیش از یک میلیارد گرسنه در جهان اسلام وجود دارد گفت: جامعه اسلامی جامعه‌ای است که نباید در آن گرسنه باشد و این مسئولیت نظام و دولت و وظیفه همه است که به این مسائل کلیدی مردم توجه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه ذات و شالوده و هویت اصلی آمریکا پیمان‌شکنی است عنوان کرد: گاهی کسانی نمی‌توانستند درک کنند و یا نمی‌خواستند عمق آن را بفهمند؛ اما اکنون کسی آمده که خودشان اعتراف می‌کنند دیوانه است. آمریکا باید بداند ملت بزرگ ایران از شما دیوانه‌ها هرگز نخواهد ترسید.

رئیس جامعه المصطفی برجام را به نمادی از کوتاه آمدن در برابر دشمن دانست و تأکید کرد: باوجود مشکلات فنی در برجام هنوز هم دشمن نتوانسته به همین‌ها بسنده کند و این برای ایران اهمیت ندارد که آمریکا برجام را قبول داشته باشد یا نه.

اعرافی تصریح کرد: مسئولان در برنامه خود اقتصاد مقاومتی اصل بدانند دشمن نیز باید بداند ما در برابر زورگویی و تجاوزگری دشمن می‌ایستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اذعان کرد: آمریکا وارد منطقه‌ای شده است که متعلق به کشور‌های اسلامی و ایران است و مدعی سپاه سرافراز و سلحشور ما شده است چراکه همین سپاه نقشه‌های خاورمیانه دشمن را نقش بر آب کرده است و در مقابل داعش و عوامل شما ایستاده است و جلوی تجاوز به مقدسات اسلامی را نیز گرفته است.

اعرافی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ماتحت فرمان رهبر انقلاب یک‌سخن و حرف دارند تأکید کرد: در برابر زیاده‌خواهی شما کوتاه نخواهیم آمد و نمی‌گذاریم خواب‌های آشفته شما تعبیر شود.

امام‌جمعه میبد در پایان بابیان اینکه نیرنگ‌های دشمن تاکنون که به شکست انجامیده است گفت: اکنون می‌خواهند سپاه و اقتدار موشکی ایران را زیر سؤال ببرند اما بدانند که دفاع ما و موشک ما و امنیت کشور ایران اسلامی قابل‌مذاکره نیست.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولان باید از خواب غفلت بیدار شده و با تکیه‌بر نیروهای خودی و اجرای اقتصاد مقاومتی کشور را بسازند و تسلیم این یاوه‌گویی‌های آمریکا نشوند.