سلاح حاج محمود

وحید یامین پور

  • وحید یامین پور

زمانی که برنامه زنده داشتم مرتب از طرف عده ای تهدید به قتل می شدم. جریان سبز رسماً با هک کردن ID بخشی از اطلاعات خصوصی ام را در فضای اینترنت منتشر کرد.

 طوریکه گاهی تماس تلفنی های تهدید آمیزی از تلفن های عمومی داشتم. بعد از مدتی تهدیدکردند که آدرس محل سکونتم را دارند و خانواده ام را آتش می زنند. منزل ما طبقه ی اول بود و شیشه های اتاق خوابمان به کوچه باز میشد. ناچار بودم هروقت از خانه خارج می شوم خانواده را با خود ببرم و منزل اقوام بگذارم. بعد از مدتی موفق شدم به طبقه ی چهارم نقل مکان کنم تا امنیت مان بیشتر شود.

تهدیدها که بیشتر شد یکی از نهاد های امنیتی به من توصیه هایی کرد و یک ابزار دفاع از خود را به من داد که در ماشینم حمل کنم(البته ابزار سرد! و الحمدلله هیچ وقت نیاز نشد که استفاده کنم). مدتی بعد تماس گرفتند و گفتند مدتی اصلا پشت فرمان نشین و رانندگی نکن. ماجرا این بود که سگ های هار ضد انقلاب دست بکار شده بودند و برخی رفقای ما را مجروح کرده بودند. برخی جوان های مسجد که از ماجرای تهدیدها اطلاع داشتند تصمیم گرفتند که نوبتی تیم های حفاظت بگذارند که من قبول نکردم.

خب حالا وضعیت کسی مثل حاج محمود کریمی چگونه است؟ چند سال پیش – همان ایام فتنه – یک روز حاج محمود موبایلش را به من نشان داد . برخی شماره های ناشناس را علامت گذاری کرده بود. مزاحم هایی که دست از سرش بر نمی داشتند. اوضاع اینچنین است. اطرافمان هستند ضد انقلابهایی که از اول انقلاب تا حالا دست کم ۱۸ هزار نفر را کشته اند. کاش نهادهای امنیتی خشونت ها و تسویه حساب ها و خونریزی های جریان های کینه ای و عصبانی ضدانقلاب – به خصوص جریان فتنه – را بازگو کنند.

خدا شهادت در راهش را نصیب ما بگرداند.

پ ن: حالا اصحاب فتنه به ترور شخصیت مشغولند. عروسی گرفته اند با اخبار ما. رفقای ساده ی ما هم برایشان داریه و تنبک میزنند! سایتهای اسرائیلی و داخلی های کینه توز سرخط ماجرا ها هستند. همانها که درباره ی فسادهای سرشار خانواده های بانفوذ و چهره های سیاسی شان لام تا کام حرف نمی زنند. هرکس خطایی کرده خودش در سیستم قضایی – که مابه آن اعتماد داریم – پاسخگو خواهد بود. این یعنی ما اشتباه کسی را توجیه نمیکنیم. ولی رفقا چشم از رذالتهای رسانه های معاند برندارند. آنها امّ الفسادند…