دهمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد برگزار می شود

مستند «از تبار ابراهیم» در دهمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد رونمایی خواهد شد.

به گزارش میبدما؛ به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد رحلت آیت الله حاج شیخ محمد ابراهیم اعرافی (امام جمعه فقید میبد) دهمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد با یاد و پاسداشت این عالم کم‌نظیر برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با حضور و سخنرانی آیت الله شیخ علیرضا اعرافی برگزار خواهد شد، مستند «از تبار ابراهیم»، اثر حجت الاسلام و المسلمین علی پورطالبی(فیلمساز شناخته شده میبدی) برای اولین بار رونمایی خواهد شد.

در این مستند ۵۰ دقیقه‌ای طی مصاحبه با شخصیتها و چهره‌های متعددی به ابعاد مختلف زندگانی و روحیات مرحوم آیت الله اعرافی پرداخته شده است.

گفتنی است جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد که از ابتدای سال گذشته کار خود را آغاز کرده تاکنون ۹ همایش عمومی ویژه فعالان فرهنگی میبد برگزار کرده که در جریان آن از چهره هایی چون مرحوم یحیی زاده، استاد زکریا اخلاقی، حجت الاسلام نبی پور، دکتر محمدحسین فلاح، حجت الاسلام روانبخش، حجت الاسلام یوسف بدرالدین، آقای حسین میمنی، آقای محمدعلی میرزایی، آقای عباس زارع زاده و دانش‌آموزان نخبه فرهنگی شهرستان تجلیل به عمل آمده است.

در این همایشها به همت خیرین کتابهایی چون بازگشت از نیمه راه، توجیه المسائل کربلا، سلام بر ابراهیم، ملاصالح، طیب و… توزیع شده است.