افتتاح باشگاه بدنسازی در شهرستان میبد با امکانات بی نظیر در استان یزد/ گزارش تصویری

باشگاه پرورش اندام بادیگارد با حضور آقای محسن فلاح، معاون فرماندار، و در طبقه تحتانی زورخانه بشنیغان افتتاح شد.

به گزارش میبدما؛ مدیر این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با هزینه ای بالغ بر ۴۶۰ میلیون تومان و با به کار گیری بهترین وسایل روز جهان، این باشگاه را راه‌اندازی کرده ام.

حمیدرضا  فلاحیان گفت: در هر سانس حدود ۸۰ نفر می توانند از این باشگاه استفاده کنند و بعد از محرم، دو روز در هفته میزبان یک دکتر خواهیم بود و تغذیه و مکمل های ورزشکاران را زیر نظر وی رسیدگی می کنیم.

مدیر این مجموعه با اشاره به سانس صبح بانوان در این باشگاه، عنوان کرد: در کنار بدنسازی برای ورزش بانوان، ایروبیک و ورزش های جانبی بدنسازی را خواهیم داشت، که زیر نظر چهار مربی آموزش دیده خانم اجرا خواهد شد و همچنین در مجموع با سه مربی مردم نیز برای سانس آقایان فعالیت خواهیم داشت.

فلاحیان تاکید کرد: این باشگاه در استان یزد نسبت به امکانات و پیشرفت وسایل بی نظیر است و از امکانات جانبی آن که می توان به داشتن حمام و برنامه ریزی برای راه اندازی سونا، اشاره کرد، ورود به باشگاه نیز به زودی به صورت “گیت” و ورودی هوشمند طراحی خواهد شد.

وی تصریح کرد: ویژگی دستگاه های پیشرفته این باشگاه به نحوی است که حتی حرکت های اشتباه ورزشکار را محاسبه نمی کند و امکان ساخته شدن ماهیچه های بدن، بدون ایجاد عوارض را به صورت راحت تری زمینه سازی می کند.

این جوان میبدی افزود: بسیاری به بنده این پیشنهاد را داده اند که این ظرفیت را در میبد راه اندازی نکنم و به عنوان مثال به مرکز استان برده و بهترین بهره را ببرم ولی حرف من این بود که این ظرفیت باید برای میبد بماند و در اینجا مورد استفاده قرار گیرد و همه این کار به خاطر علاقه ای هست که به ورزش و سپس مردم شهر خودم دارم.

حمید رضا فلاحیان در انتها با بیان سختی هایی که برای رسیدن به راه اندازی این باشگاه کشیده شده عنوان کرد: خواسته بنده از مسئولین و دست اندرکاران مدیریت شهرستان این است که موانع و مشکلات را از سر راهمان کنار بزنند تا بتوانیم جوانان میبدی را به سمت ورزش و سلامت جسمانی هدایت کنیم./