رژه نیروهای مسلح عصر جمعه ساعت ۱۵ با نمایش دو “پهپاد” پادگان نبی اکرم(ص) برگزار خواهد شد/ شهید ذوالفقاری، شهید شاخص دانش آموزی کشور شده است

فرمانده سپاه میبد گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت رسمی از صبح پنجشنبه و با غباروبی گلزار شهدای فیروزآباد، همراه با قرائت زیارت عاشورا و ایراد سخنرانی، آغاز خواهد شد.

سرهنگ امیر فلاح اظهار داشت: صبح روز جمعه ۳۱ شهریور نیز قبل از نماز جمعه، نمایشگاه از غدیر تا کربلا افتتاح خواهد شد و نیروهای نظامی و انتظامی در نماز جمعه این هفته به صورت منسجم شرکت خواهند کرد و پس از نماز نیز راهپیمایی مردمی دفاع از امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری رژه نیرو های مسلح، راس ساعت ۱۵ روز جمعه افزود: در این مراسم که نشان از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد، دو پهپاد پادگان نبی اکرم (ص) شهرستان میبد به نمایش عموم در خواهد آمد.

سرهنگ فلاح با بیان این نکته که اجرای صبحگاه مشترک سال گذشته در پارک بهاران موجب استقبال زیادی شد، عنوان کرد: یکی از برنامه های مورد نظر این است که صبح دوشنبه، صبحگاه مشترک را در فضای باز امامزاده سید صدرالدین قنبر برگزار کنیم که البته هنوز برای مکان مورد نظر به نتیجه کامل نرسیده ایم.

فرمانده سپاه میبد افزود: عصر روز پنجشنبه هفته آینده نیز قبل از مراسم سالگرد مرحوم آیت الله ابراهیم اعرافی، غباروبی را از گلزار شهدای شهیدیه آغاز و در ۵ نقطه دیگر شهرستان ادامه می دهیم و اولین برنامه ای که پس از برگزاری سالگرد انجام می گیرد، بازدید مسئولین استانی و شهرستان از منزل شهید ذوالفقاری می باشد.

وی اظهار داشت: شهید ذوالفقای از شهدای شهیدیه می باشد که امسال به عنوان شهید شاخص دانش آموزی کشوری معرفی شده و به همین علت نیز در دی ماه امسال، کنگره بزرگداشت این شهید در شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار امیر فلاح در انتها ابراز امیدواری کرد با کمک و حمایت وعاظ و مداحان، در کنار بزرگداشت ایام حزن و اندوه سیدالشهدا(ع)، هفته دفاع مقدس نیز، که یاداور رشادت های عاشقان سیدالشهدا(ع) در میدان های نبرد حق علیه باطل بوده است، مورد توجه قرار گیرد.