گزارش تصویری از فینال و اهدای مدال مسابقات کشوری ووشو در شهرستان میبد

مسئول برگزار کننده مسابقه کشوری ووشو در میبد گفت: برای اولین بار مسابقات کشوری ووشو در استان یزد و در شهرستان میبد برگزار می شود.

به گزارش میبدما، علی اکبر حجتی پور در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این مسابقات در سبک لوهان چوان در دو بخش ساندا و تالو ویژه برادران در تمامی رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، و از روز ۲۲ شهریور در سالن ورزشگاه دانشگاه آزاد برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات استان های اصفهان با سه تیم، کرمان با دو تیم،  یزد با چهار تیم، استان البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، تهران، خوزستان، مازندران، فارس، همدان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، بندرعباس و مهاجرین افغانستانی نیز با ۸ نفر در این مسابقات شرکت داشتند.

حجتی پور با تشکر ویژه از نماینده مردم تفت و میبد در مجلس که موجبات برگزاری این مسابقات را فراهم کردند، افزود: توانستیم برای اولین بار سکوی مسابقات هم بسازیم و آماده کنیم که البته هنوز نصب نشده است،

دارنده سه مقام جهانی در مسابقات شائولین در کشور چین اظهار داشت: ووشوی میبد از سال ۸۳ تقریبا تعطیل شده است و امیدواریم با این اتفاق خوب دوباره این مسیر را احیا کنیم.

علی اکبر حجتی پور با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و اداره بهداشت در برگزاری این مسابقات افزود: بر خود لازم می دانم از کمک های بی دریغ امام جمعه محترم میبد، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس، فرماندار میبد، مجموعه دانشگاه آزاد، آقای زارعشاهی مسئول هیئت ووشوی میبد و دیگر بزرگوارانی که در برگزاری این دوره از مسابقات همراهمان بودند، تشکر کنم.

لازم به ذکر است روز جمعه فینال این مسابقات برگزار شد و در نهایت استان کرمان با کسب ۸ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز به مقام اول؛ مازندران با ۷ مدال طلا و ۶ نقره به مقام دوم و خراسان رضوی نیر با ۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۴ برنز به مقام سوم رسید.