مجید جلالی: با مرحوم یحیی زاده دوستی عمیقی داشتم/ میبد، استعداد های زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند

مربی مطرح کشور گفت: استعدادهای زیادی در میبد وجود دارند که باید برای انها سرمایه گذاری کرد.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار “میبدما” اظهار داشت: به نسبت استان، میبد افراد مستعدتری دارد و میزان علاقمندی بیشتری نیز بین مردم این شهر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اغلباً میبدی ها برای لیگ های کشوری انتخاب می شوند، افزود: متاسفانه برای این محور حجم سرمایه گذاری پایین است، که برای حفظ و پرورش افراد مستعد، باید این موضوع ترمیم شود.

جلالی با تصریح به اینکه میبد دارای استعدادهای فراوانی می باشد، ادامه داد: جایی که استعداد زیاد است، نیاز به کمک بیشتریی نیز دارد، و منابع مالی مثل یک موتور محرک می باشد.

دبیر کل کانون مربیان فوتبال ایران، بیان داشت: برای اینکه به لیگ برتر بیاندیشیم جای کار و فاصله زیاد است، و باید ابتدا با پشتیبانی مالی و کشف و پرورش استعدادها شروع کنیم تا در اینده به نتیجه برسیم.

مجید جلالی با بیان این موضوع که از سال ها قبل به میبد رفت و آمد داشته است، اظهار داشت: خدا رحمت کند اقای یحیی زاده را، با ایشان در زمانی که در کمیسیون ورزش بودند، دوستی عمیقی داشتم و جلسات زیادی نیز با هم شرکت داشتیم.

مربی تیم پیکان تهران در انتها گفت: در میبد، سال ها قبل کلاس مربیگری برگزار کردم و اینجا به نظرم ظرفیت های خوبی دارد که باید به آنها توجه کرد.