سوگند به کلام الله مجید و سلام بر شهدا، نقطه آغاز شورای پنجم میبد شد

شورای پنجم با سوگند به کلام الله مجید و سلام به شهدای دفاع مقدس، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش میبدما؛ اعضای شورای شهر پنجم، امروز قبل از ظهر و با حضور در فرمانداری، با قرائت سوگندنامه فعالیت رسمی خود را آغاز، و سپس با حضور بر سر مزار شهدای دفاع مقدس، آرامگاه مرحوم سید جلال یحیی زاده و همچنین آرامگاه حضرت آیت الله ابراهیم اعرافی، با آرمان های انقلاب و شهدا میثاق بستند.

در جلسه قرائت سوگندنامه و تعیین پست های شورای جدید، و برای هیئت رئیسه‌ی سِنی، حسینعلی فلاح به عنوان رئیس، صفرعلی دهقانی به عنوان نائب رییس و خانم فلاح به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

سپس سوگندنامه توسط حسینعلی فلاح قرائت و بقیه اعضای شورای شهر نیز آن را تکرار کردند. همچنین با موافقت اعضای شورای پنجم و بنا به جلسات هماهنگ شده قبلی، انتخاباتی برای ریاست و نایب رئیسی برقرار نشد و اسامی افراد توسط اعضا معرفی شدند.

بنابر این گزارش، شورای پنجم، با حجت الاسلام علیرضا آقایی به عنوان رئیس شورای پنجم، آقای هدایی به عنوان نائب رئیس، آقای دهقانی به عنوان خزانه دار، آقای فلاح به عنوان سخنگو، خانم فلاح به عنوان منشی و آقایان آزادمنش و زارعی به عنوان عضو، کار خود را آغاز می کند.

در ادامه نیز رئیس شورای پنجم، شیخ علی آقایی، و سخنگوی شورا، حسینعلی فلاح سخنانی در مورد شورای پنجم و وظایف پیش رو ایراد کردند، که مشروح این سخنان به زودی در همین سایت به روز رسانی می شود.

در انتها نیز حاضرین نماز را به امامت حجت الاسلام علیرضا آقایی اقامه کردند.