پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در خصوص جنایت تروریستی تهران

کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه ، نشان از اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی این واقعه شوم ، آمریکا و اسرائیل و حامیان این گروه‌ها در منطقه دارد.

مدیر حوزه های علمیه در پیامی ، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه تصریح کرد: کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه ، نشان از اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی این واقعه شوم ، آمریکا و اسرائیل و حامیان این گروه‌ها در منطقه دارد.

به گزارش میبد آدینه ، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در خصوص جنایت تروریستی روز گذشته تهران و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه از جمله روحانی جانباز و با اخلاص، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی، به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

بار دیگر دست خونبار و جنایت پیشه استکبار جهانی از آستین گروه تکفیری منفور منطقه سربرآورده،  شهر تهران، عاصمه ایران اسلامی را هدف منطق کورخود قرار داد و حادثه تروریستی حمله به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و یکی از ساختمانهای فرعی مجلس شورای اسلامی  را بوجود آورد.

این جنایت درشرایطی  رخ می دهد که  اوضاع  امروز منطقه به نفع ملت‌ها ی آزاده  و به ضرر قدرت‌های سلطه جو و پیاده نظام آنها، گروه‌های کوردل تکفیری و حامیان بی منطق و بزدل آنها رقم خورده  و آنان را  در آستانه نابودی کامل به دست پرتوان رزمندگان جبهه مقاومت  مردمی قرار داده است.

کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه، نشان از اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی این واقعه شوم، آمریکا واسرائیل وحامیان این گروه‌ها در منطقه دارد که به خیال باطل خود گمان می برند با ایجاد جو رعب و وحشت، ملت مسلمان ایران سرافراز را از مسیر نورانی انقلاب و حفظ  وحدت و یکپارچگی  دور خواهند کرد، غافل از آنکه ملت بزرگ ایران در برابر این هراس افکنی سازمان یافته، خم به ابرو نیاورده و خون شهیدان ترور، انسجام و اتحاد مردم را بیش از پیش استحکام بخشیده، روسیاهی و ذلت را  نصیب دشمنان این مرز وبوم می‌کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز و بی گناه، خاصه روحانی جانباز و با اخلاص، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی(ره) را  به خانواده‌های آنان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال  برای شهدای عزیز و این شهید خدوم، مغفرت وآمرزش الهی و حشر با اهل بیت علیهم  السلام را طلب نموده، برای مجروحان این حادثه شفای عاجل وسلامتی مسئلت دارم.

ضمن تاکید برلزوم حفظ هوشیاری، آگاهی و بیداری ملت سربلند ایران اسلامی نسبت به توطئه‌های شوم دشمن، از تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریست‌های کوردل و برقراری آرامش  وامنیت در کشور قدردانی نموده، از همه مردم عزیز و مسئولان می‌خواهم با حفظ وحدت و یکپارچگی در صفوف متحد درمقابل دشمنان اسلام و ایران ایستادگی نمایند.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه