تجلیل از عوامل اجرایی یادواره شهدای میبد/ آیت الله اعرافی: یادواره های شهدا، نشان از سرزندگی و روحیه نشاط در جامعه دارد

گرامیداشت شهدا یک قصه ریشه دار در تاریخ اسلام است. در طول چند صدسال همه مداحی ها و عزاداری ها، یاواره شهدای کربلا است و این در عمق دل و روح ما جریان دارد.

در مراسمی از دست اندرکاران و عوامل اجرایی یادواره پنجم شهدای شهرستان میبد تجلیل شد.

به گزارش میبدما؛ مراسم تجلیل از عوامل اجرایی در یاواره شهدای میبد در بیت امام جمعه شهرستان میبد و با حضور آیت الله اعرافی و چند تن از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حاج محمد جلال دهقانی با بیان برخی از مشکلات در راه اجرای این مراسم، تشکر ویژه ای از تمامی فعالین و عوامل اجرایی این مراسم بزرگ داشت.

وی با بیان اینکه می توانیم یادواره بعدی را در سال ۱۴۰۰ برگزار کنیم، افزود: به قول سردار فتوحی برگزاری این نوع یادواره با این کیفیت فقط مختص به میبد بوده است و شهرستان دیگری در این مورد از ما پیشی نگرفته است.

در ادامه این مراسم آیت الله اعرافی با تشکر از آقای محمد جلال دهقانی و دیگر دست اندرکاران این کار، گفت: گرامیداشت شهدا یک قصه ریشه دار در تاریخ اسلام است. در طول چند صدسال همه مداحی ها و عزاداری ها، یاواره شهدای کربلا است و این در عمق دل و روح ما جریان دارد.

امام جمعه شهرستان میبد، با تشکر از فعالین یادمان های شهدا در بسیج محلات نیز افزود: ان شاءالله شاهد آن باشیم که برنامه هر دوسال یکبار در این موضوع مهم را داشته باشیم و یادواره بعدی به زودی و در دو سال آینده برگزار شود و هفتمین یادواره را در سال ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این یادواره ها نشان از سرزندگی و روحیه نشاط در جامعه ما دارد. و ان شاءالله موزه شهدا نیز که زحمت زیادی برای آن کشیده شده است، راه اندازی شود و مشکلات آن نیز حل شود.

رئیس حوزه های علمیه کشور، با اشاره به مقوله مهم انتخابات، گفت: جمعه آینده آزمون بزرگی در پیش داریم و باید همه آنهایی را که می توانند به این آزمون فرابخوانیم. حضور با شکوه در انتخابات بسیار مهم است و هر یک رای، قدرت ما را در منطقه و جهان بالا می برد. شرایط ما در منطقه بسیار حساس است و برای اینکه امنیت و قدرت گفتمانی ما بالا رود حضور مستحکم و قوی در انتخابات بسیار مهم است.

آیت الله اعرافی افزود: در گزینش خود نیز در شوراها باید انسان های قوی و خوب و متدین را انتخاب کنیم که شهر، هزاران مسئله دارد. شورایی که ایده داشته باشد و بانشاط و فعال و پابه کار باشد و حاضر به کار جهادی و انقلابی نیز باشد.

ایشان در انتها و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: در مورد انتخاب ریاست جمهوری نیز همین است که باید انتخابی کنیم که در جهت مصالح کشور و انقلاب و آرمان های بلندان شهیدان قرار بگیرد.

در پایان این مراسم به فعالین اجرایی یادواره شهدا، هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد.

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF