مصادره یزد به نام اصلاح‌طلبان توهین به مردم این دیار است/ قدرتی جز توکل به خدا نداریم

طبیعی است که برخی مردم یزد طرفدار اصلاح‌طلبان باشند اما اینکه عده‌ای کل استان را با این عناوین مصادره کنند، توهین به مردم است.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در یزد گفت: مصادره یزد به نام اصلاح‌طلبان توهین به مردم این دیار است زیرا یزد از دیرباز پایتخت علم و ایمان بوده و نباید به نفع احزاب مصادره شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدجلیل میرمحمدی عصر امروز در نشستی خبری با اشاره به راه‌اندازی دفاتر ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در مناطق مختلف استان یزد اظهار داشت: از دست‌اندرکاران این ستادها خواسته شده به هیچ وجه از امکانات دولتی استفاده نکنند و این امر دستور اکید حجت‌الاسلام رئیسی است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مسائلی که از سوی حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد تأکید قرار گرفته، خودداری از تخریب رقیب است و بارها اعلام شده که در تبلیغات خود به هیچ عنوان قصد تخریب رقیب را نداریم.

میرمحمدی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی بر این باور است که استفاده از امکانات دولتی برای پیشبرد اهداف کاندیداها حرام شرعی است.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان یزد، استان دارالمومنین و دارالعباده است و از دیرباز به این موارد شهرت داشته است، افزود: کسی نمی‌تواند یزد را با استفاده از برخی الفاظ سخیف نظیر پایتخت اصلاحات و … جناحی کند.

وی عنوان کرد: طبیعی است که برخی مردم یزد طرفدار اصلاح‌طلبان باشند اما اینکه عده‌ای کل استان را با این عناوین مصادره کنند، توهین به مردم است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: بهترین سند اقبال مردم از اصولگرایان، استقبال مردم در پایگاه انقلاب از حجت‌الاسلام رئیسی است که در نهایت شکوه، نظم و بدون کوچک‌ترین هتک حرمتی انجام شد که در مقایسه با سفر حجت‌الاسلام روحانی بی‌نظیر بود.

وی تصریح کرد: مردم یزد بارها نشان داده‌اند که یزد پایگاه اسلام، انقلاب و پایگاه شهید صدوقی و هزاران شهید این دیار است و امیدواریم کرامت مردم یزد برای گروه خاصی مصادره نشود.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط پیچیده انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دولت با همه پتانسیل خود وارد عمل شده حتی برای نخستین بار معاون اول رئیس جمهور نیز کاندیدا شده ضمن اینکه برخی امکانات را نیز در اختیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل چنین رقیبی با این امکانات، ما جز توسل به ائمه اطهار(ع) و دل‌های پاک مردم و دعای خیر مسلمانان، مومنان و متدینین چیزی در اختیار نداریم.

میرمحمدی اظهار امیدواری کرد: با لطف خداوند متعال دل‌های مردم به سمت حجت‌الاسلام رئیسی متمایل شود تا با حضور ایشان در عرصه اجرایی کشور، تغییری که در شأن مردم است، حاصل شود.

وی در مورد سه برابر شدن یارانه‌ها که از سوی حجت‌الاسلام رئیسی مطرح شده است نیز اظهار داشت: از مسائلی که رقبا مطرح می‌کنند تعجب می‌کنم زیرا این امر عین قانون است و قانون می‌گوید حذف دهک‌های بالا انجام شود و به یارانه دهک‌های پایین اضافه شود.

میرمحمدی تصریح کرد: اگر دهک‌های بالا حذف شود دیگر فشاری به بخش‌های دیگر وارد نمی‌شود اما چنین نشده و حتی شاهدیم که بدون درخواست افرادی که یارانه آنها قطع شده بود، طی روزهای اخیر یارانه‌های آنها دوباره متصل شده است.

وی در مورد سیاست خارجی حجت‌الاسلام رئیسی نیز بیان کرد: سیاست خارجی ایشان به طور قطع مبتنی بر عزت ایرانیان خواهد بود و در عین اینکه ارتباط با همه کشورها را در نظر خواهند گرفت، سیاست‌هایشان در برابر آمریکا و اسرائیل غاصب مشخص و روشن است.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی و حامیان وی در استان یزد پرداخت و اظهار داشت: در صدد برگزاری مراسم‌ سخنرانی با حضور حجت‌الاسلام پناهیان، زاکانی، بذرپاش و حاجی بابایی در استان یزد هستیم.